Junghans only

8 likes

kuchkuch**

2 likes

De hele week al omā€¦

16 likes

Ik wissel at met mijn Oris, om en om :slight_smile:

Ik heb deze originele Max Bill nog in de collectie gehadā€¦ spijt komt altijd te laat maar ik mocht ze nooit verkocht hebbenā€¦

14 likes

Of voor minder een nieuwe kopenā€¦

https://www.chrono24.nl/junghans/ref-027338000.htm

** kuch** ** kuch** :wink:

Even wat beter lezen voordat je commentaar levert vriendā€¦

Dat kan ik kennelijk niet. Dus was is nu de boodschap? Geloof niet dat we vrienden zijn. Meeste van mijn vrienden zijn niet bot & hebben gevoel voor humor.

1 like

Ah, dus je bedoeld omdat er een ā€˜knipoog-emoticonā€™ achter staat dat het dan humor isā€¦
Zo ken ik er nog wel een paar.
Als je deze nieuwe set te duur vind mag je ook gewoon een bod doen, of verder sparen :wink:

Als ik hem zou willen, het is een mooi horloge. zou ik hem goedkoper nieuw kunnen aanschaffen, met waarschijnlijk een langere garantieperiode. In een advertentie mag je niet reageren, hier wel. Dus je roept het zelf af over je af & ik verleen de mensheid een dienst. Quid pro quo wink::wink:

Ik snap de discussie niet zo.
Het aangeboden horloge is ā‚¬1550 en nieuw en op je chrono24 link staan ze voor net iets goedkoper of net wat duurder, gemiddeld gezien ongeveer ā‚¬1500.

Lijkt me redelijk marktconform?..
Maar kennelijk mis ik iets.

Niet bedoeld als aanval of verdediging ofzo hoor, die strijd moeten jullie zelf maar voeren, ga ik niet tussen zitten, ik ben gewoon nieuwsgierig.

1 like

Thanks @Thieuke :wink:

1 like

Of het marktconform is? Ik heb hier enige tijd geleden een nieuwe Junghans Meister Chronoscope verkocht. Kan je verklappen dat ik niet in de buurt uit kwam van de nieuwprijzen op Chrono24. Bij lange niet. Dus en daarnaast, zou ik voor de volle mep eerder een nieuwe kopen dan niet. En daar mee bedoeling ik heel expliciet dan ook een volledige garantie(termijn).

Ik heb gereageerd op ipeā€™s advertentie. Te agressief? My bad. Maar zonder zijn adverteren voor zijn advertentie, had ik dat niet kunnen doen.

1 like

@lencoth, Ah op die manier, het gaat je om de garantie onder andere.

Toch denk ik dat @ipe 's aanbieding helemaal zo slecht niet is. Het is ook slechts een vraagprijs, er zit vast wat onderhandelingsruimte inā€¦ Vraagprijs is nog geen verkoopprijs.

Ik zie mezelf als iemand met bovengemiddelde dosis humor (tenminste, mijn omgeving zegt dat), maar moet eerlijk bekennen dat ik je kuch kuch post niet helemaal zo had geĆÆnterpreteerd, maar nu je hem uitlegt begrijp ik hetā€¦

Vrijdagmiddag en bijna 60 uur werken heft zijn tol kennelijk.

Gaan jullie nu weer lief doen? :wink:

3 likes

Pffffff @Thieuke en bedankt, heel mijn onderhandelingsstrategie naar de ellendeā€¦
Ja natuurlijk zit er nog rek in die verd*mde vraagprijs. Nee, voor 1200ā‚¬ doe ik hem niet weg. Nee, voor 1300ā‚¬ ook niet. 1350ā‚¬? 1400ā‚¬? Inclusief verzenden? Heel rap overmaken die centen danā€¦
Smerig Duits flut horloge, ben ik er van af.
En dan ook nog full set, bah. Ja ja, die track & trace krijg je zoā€¦

Of ik weer lief ga doen? Tuurlijk! :kiss:

3 likes

Doe mee met 'n oudje :sunglasses:

2 likes

Wow, dat vind ik een hele mooie!!

Vintage vandaag as usual

Uploadenā€¦

1 like

Ik was vandaag even bij mijn ouders. Mijn vader heeft wel een horloge tikā€¦ Ik liet mijn Junghans zien. Dit was zijn antwoord: ik heb ook een Junghans:

6 likes

Vandaag mijn nieuwe band ontvangen van @Ko-Banden

Donker geitenleer met blauwe stiksels.

De eigen gesp eraan gemaakt

16 likes