Junghans only


4 likes

Ziet er geweldig uit zo … als ik de Oris PP zou flipperen zou ik met deze schoonheid van jou wel wat willen doen​:grimacing::thinking:

1 like

Junghans heeft enorm leuke exemplaren. Ik had al twee “simpele” quartz horloges, en daar is er vandaag nog één bij gekomen. Zoals jullie zien heeft deze nog wel wat aandacht nodig, maar wat ik mij vooral afvraag is de seconde wijzer. Zijn er meer (quartz) van Junghans bekend zonder secondewijzer?

1 like

Wat een vakwerk weer. Mooi hoe de band op de kast aansluit. Zo’n mooi horloge verdient zo’n prachtige band.

1 like

Daar kan ik me wat bij voorstellen, super klok :+1::+1::+1:

Junghans Meister (1964)

6 likes

Junghans Mega (2004)

Hier zijn 3 van mijn Max Bill vintage horloges

In mijn collectie heb ik alleen die in het midden!

10 likes

Heeft toch wel wat zo,n degelijke duitser… blijft leuk spul!

1 like

Heb ik eerder gezien ja, deze glashutte heb ook geen sec wijzert :slight_smile:

2 likes

En een Pontiac en junghans :slight_smile:

Ik heb mijn Junghans te koop staan. Iemand interesse?

Ja hoor, mijn aanbod staat nog steeds.

5 likes

7 likes

Had je deze toevallig op marktplaats te koop aangeboden? Of is dit per toeval dat ik vandaag hetzelfde type horloge heb gekocht? Iemand toevallig iets meer info over model/type/uurwerk? Ik kan maar weinig over de junihans duikers vinden.

2 likes

17 likes

Ja de man die hem van mij heeft gekocht heeft, heeft hem direct weer te koop gezet blijkbaar, het beviel hem blijkbaar toch niet of zo…Er zit een Junghans In-House handwinder uurwerk in. Echt een topper hoor en wat een lume! Schitterend, beetje spijt van de verkoop om eerlijk te zijn haha.

Haha, de wereld is klein! Ik heb hm dus vandaag van hem overgenomen! Verwacht hem deze week te ontvangen!

En ook nog Mn andere Junghans!

4 likes