Gisteren op de valreep nog even naar de kringloop.
er lagen wel 300 horloges maar deze was voor 0.60 zeer de moeite waard. 2jewels loopt prima wel een paar lelijke krassen op het glas.
Weet iemand op basis van de cijfers op de achterkant zoals getoond op de foto wat de leeftijd is van dit horloge?
60 cent is inderdaad bijzonder weinig. Gefeliciteerd
Vergeten foto te zetten van het uurwerk.
Zal ik nog even doen
Leuke aankoop in ieder geval . U spreekt over een 300-tal horloges in een kringwinkel, ik denk dat ik hier in Antwerpen op een jaar of 20 amper een 30 tal horloges gezien heb Veel plezier met uw aankoop
ja dat is denk ik wat overdreven ik heb ze niet geteld maar het waren er wel een paar honderd misschien driehonderd. Heb ze niet allemaal in mijn handen gehad , daar heb ik het geduld niet voor. Het gros was damenshorloges.
neen tuurlijk niet, ik wil maar zeggen dat hier het aanbod van horloges in een kringloopwinkel zeer beperkt is, Groetjes
Hier ligt ook niks wat op horloges lijkt.
Ik denk dat ze hier vaste opkopers hebben of het gaat meteen marktplaats op.
ja klopt
Dat is per kringloop weer anders
Er is hier wel enorm veel aanvoer denk ik
Maar ook hier komen opkopers.
Men wordt steedsslimmer.
Er kan wel een eens junghans of zo tussen door glippen maar echt dure horloges worden er tussen uitgevist en gaan naar een veiling.
Ik heb het niet eens over dure horloges.
Gewoon…geen horloges
ow das wel jammer
dus niet eens een in een vitrine met honderd cameras
Camera’s ?
Wat je hier kunt vinden zijn bijvoorbeeld kromme schroevendraaiers van Kinzo en dat soort meuk
Heb ook een prisma antshock damenshorloge meegenomen voor 0.60
omdat ik de no 01 op de achterkant wel apart vond.
Daarnaast loopt het als een trein maar daar kwam ik thuis achter.
2seconden verloop op 24 uur is toch redljk
ja dat soort kringlopen ken ik ja
Ziet er uit als eind jaren 80. En het bandje zal eens stuk zijn geweest.