Junghans

Beste forum leden.

Ik heb gisteren mijn laatste aankoop opgehaald. Het zijn 22 stuks Junghands horloges uit de jaren 1990-2000 (denk ik).
Het zijn alle nieuwe en ongedragen horloge’s . Komen uit een nalatenschap van een verzamelaar.
Ik zal wel alle batterijen moeten vervangen op de twee solar klokjes na.
Is er iemand die me kan vertellen wat een eventuele verkoop waarde van deze horloges is. Ben nog niet van plan ze van de hand te doen voordat ik ze weer aan de praat heb. Daarbij mag ik nog niet verkopen via het forum en catawiki heeft tegenwoordig nogal strenge normen aangaande de eventuele opbrengst .

Groet, Hans

4 likes

Het is Junghans, zonder d

Zoals Hans, ipv Hands

2 likes

Welkom Hands :+1:

(Flauw doch onvermijdelijk grapje)

6 likes

Je hebt gelijk, weer eens niet na gelezen :sleeping: Dank voor de les.

2 likes

Kan de beste overkomen. Ik heb eens een Certina horloge gepost met de vraag waar deze Citizen vandaan zou kunnen komen

4 likes

En weer een foutje, ben dislect :sweat_smile:

Och ze komen uit de zelfde fabriek toch?

1 like

Ff nog serieuze reactie op je vraag. Ik denk (gevoelsmatig) dat dit niet de duurste, meest gewilde Junghansen zijn. Wat je kunt doen is m.b.v. de documentatie de nieuwprijzen opzoeken op het web. Ik denk dat ze voor ongeveer 60-70 % van de nieuwwaarde los te verkopen zijn.

1 like

Ik denk, dat je ze beter op Marktplaats kan verkopen.

Eerst maar een aan de praat krijgen. Dank voor je reactie,

Is chrono 24 niet beter. Ik heb nogal slechte ervaringen met Marktplaats, maar geen ervaring met chrono 24.

Die vraag kunnen anderen beter beantwoorden, ik ben geen verkoper :slightly_smiling_face:

Ik ook niet echt maar soms heb je er wel erg veel in een keer gekocht . :open_mouth: Ik werk met een vast budget en moet wel zo nu en dan weer geld vrij maken voor nieuwe aankoop :money_mouth_face: zecht mijn vrouw :smirk:

Lijkt mij rijkelijk optimistisch :wink:

1 like

Ik zou met een derde al tevreden zijn. Nieuwprijzen lagen rond de €250/€350 volgens mij :grin: