Junkers

Oke ik dacht dat je bij wereldhorloge had gekocht deze hebben een levertijd van 15 dagen.

Denk je dat ze ze in Duitsland wel in voorraad hebben bij de juweliers?

wel ieder zijn overtuiging natuurlijk maar het is net toch leuk als je een klok draagt die anderen niet kennen. Als je de klok mooi vind en ze is kwalitatief goed dan is het toch veel specialer dat je die draagt dan iemand die niets van uurwerken kent en een juwelier binnenloopt met een zak geld en dan maar een ā€œbreitling of gelijk ander merk koop om mee te kunnen patsen. Daarmee wil ik me zeker de woedde van de bezitters van die klokken " nietā€ op de hals halen want je hebt natuurlijk ook kenners die weten waarom ze net die " breitling " ( om er maar 1 te noemen) kochten en omdat ze em mooi vinden.
Zo zijn er ook mensen die tudor kopen omdat het er vroeger een link was met rolex maar niet weten dat er ook een gemodifieerd ETA uurwerk inzit.

Henrik Schreef:

Lezen, lezen, lezen, (mis)kopen, (mis)kopen,
(mis)kopen :smiley:

Wat versta je onder (mis)kopen henrik?

Je leert het meest van je eigen fouten bedoel ik daar mee.

15 dagen is twee (een paar) weken. Dan gaat Junkers leveren aan de leveranciers en dan krijg ik mijn bestelling van Wereldhorloges. Maar ik ben gewaarschuwd dat Junkers soms wat langer nodig heeft dan ze zeggen. Dus het kunnen nog wel een paar weken worden :smiley:

Sanders juwelier in Eindhoven (winkelcentrum Woensel) verkoopt Junkers horloges,ik ben er vandaag even binnen gelopen ,hij heeft nog 8 modellen liggen.
Ze gaan bij hun uit de collectie ,dus valt er over de prijs ook nog wel te praten,ik vond er best mooie tussen zitten,maar het is niet mijn merk, dus horloge gek misschien iets voor jou.

Ik heb vandaag gebeld en hij heeft nog 9 modellen met een ronde kast.

Hij stopt inderdaad met het merk.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Junkers.de om tekijken of er nog meer juweliers zijn die ze aanbieden.
Bedankt voor het mee denken.

Ik kreeg van Wereldhorloges.nl dit bericht (keurige hoor, dat ze je zo goed op de hoogte houden!):

De modellen […] zijn niet bij de fabriek op voorraad. Ze wachten momenteel op de kasten, daarna kan de productie op gang komen.

Voor de goede orde, het gaat hier dus om de nieuwe Horizon modellen.

Hoewel men mij van Wereldhorloges nog steeds keurig op de hoogte houdt, heb ik ze nog steeds niet! :frowning:

Met ā€œzeā€ bedoel ik

en

Hoewel ik er nu over twijfel of deze toch niet mooier is…

Dat krijg je van dat wachten :smiley:

Geduld is een schone zaak…

… maar je zal maar op een horloge moeten wachten:X

Ik heb Junkers gemailt, voor info en of er juweliers zijn in Nederland maar tot ophede geen reactie :frowning:

Daar heeft Wereldhorloges ook last van, die communiceren nu via de telefoon met ze.

Ik keek net bij wereldhorloges, en daar zag ik dat Junkers nu op voorraad was.
Ze hebben de collectie wel verkleind, heb jij hem al Hendrik?

Nee, nog niet. Ik heb er twee besteld omdat ik niet wist welke ik mooier zou vinden, de andere mag ik terugsturen. Maar ze hebben ze nog niet allebei dus ik wacht nog even.

Wat denken we van deze? Zou dit een goede keuze zijn?

Kost iets van 750 /800 nieuw.

Ref.no. 6030-2
ETA 7001 - 17 jewels,
Hesalite crystal
Galvanized anthracite dial
Diameter: 40mm
Water-resistant: 3 atm

1 like