Jur

Hallo iedereen,

Zopas een horloge overgekocht van Jur.

Zeer snelle verzending en in tiptop conditie zoals beschreven.

Mooie doos erbij.

Zeer tevreden.

Stef13

Bij Jur 2 bandjes besteld: zijn in nieuwstaat ontvangen.
Keurige en snelle afhandeling, zakendoen met Jur is voor herhaling vatbaar. :slight_smile:

Ik heb ook een bandje van Jur gekocht. Erg fijn zaken gedaan met Jur!

wederom een tevreden klant

kreeg zelfs 2 banden op proef zonder verplichting

grote klasse

Ik kan het bovenstaande ten volle bevestigen!

Enkele PBā€™tjes over en weer gestuurd, en 's avonds was de band al verstuurd, zelfs vĆ³Ć³r de betaling ontvangen was! En als de band me niet aanstaat mocht ik hem gewoon terugsturenā€¦ Dat is uiteraard niet het geval, want deze is gisteren toegekomen, en zoals beschreven, hij was in nieuwstaat!

Bijzonder aangenaam zaken doen op dergelijke manier, zeker voor herhaling vatbaar! (tu)

C.

Ik sluit me graag aan bij de vorige sprekers. Vlotte en vriendelijke communicatie met Jur en de twee Natoā€™s die ik van hem heb gekocht, had ik al in huis nog voordat de postbode wist dat hij ze moest bezorgen! :slight_smile:

Ook ik ik heb zaken gedaan met Jur,en keurig verlopen.
Aardige kerel,en het horloge keurig beschreven
Bedankt nog Jur(tu)

Zondag besteld en betaald - woensdag in de bus !

Bedankt Jur !!!

Jur is top,
ik heb meerdere prettige ervaringen met hem gehad

Vandaag mijn van Jur gekochte horloge van niet nader te noemen merk in ontvangst genomen. Ik was al wat bekend qua verpakken maar dit pakket had WO-3 overleefd! :stuck_out_tongue:
Horloge was conform aanspraak smetteloos. Fijn zakendoen met Jur.

Supervlot en super correct!! een aanrader(tu)

Gr Dennis:)

wat een prachtige kerel is Jur toch ook

de zoveelste transactie en allen helemaal top (tu)

ik blijf in herhaling vallenā€¦

de 2e breitlingband van jur overgenomen (tu)

alles weer perfect geregeld

Jur begint zowat mijn vaste correspondent te worden ! :smiley:
We hebben grotendeels dezelfde smaak trouwens ! :wink:

Zeer goede communicatie - 100 % betrouwbaar - ben weer ā€œin verwachtingā€ van een pakje - ik denk voor aanstaande maandag of zo - maar heb er alle vertrouwen in ! (tu)

Wij zorgen voor goede werkgelegenheid in de NL & B post ! :smiley: :smiley: :smiley:

( Maar voor zulke goede klanten mochten ze wel es een ā€œprijsjeā€ maken :smiley: )

Horloge overgenomen van Jur.
Hij heeft veel geduld met mij gehad, anderhalve maand is het horloge zonder morren gereserveerd totdat ik de fondsen beschikbaar had.
Zelfs een reis naar de Rikketik zodat ik de klok kon bekijken was hem niet teveel moeite.

Hij wilde hem opsturen maar omdat dit een voor mij zeer bijzondere aankoop was ben ik thuis ontvangen met lekkere koffie. En na de deal zelfs een lekker sigaar in de huiskamer gerookt!
Helemaal top. Jur is de beste!

Band gekocht van Jur, snel ontvangen, goed communicatie. Goede aankoop!

ik ook een band gekocht,zeer snel en goed contact.super service.

Band gekocht van Jur, vlotte levering en de band voldoet prima aan mijn verwachtingen.

jur stuurt de bandjes op zonder te checken dat het geld binnen is (tu)

Idem hier: bandje was zo snel op de post dat ik me moest haasten om het geld over te maken:)