Jur

Twee mooie lederen banden over genomen van @Jur
Alles snel en prima geregeld , graag tot een volgende deal Jur :+1:t2:

2 banden over genomen van @Jur snelle communicatie en afhandeling :+1:

Bandje overgenomen van @Jur. Binnen vijf minuten was de transactie rond, de eerstvolgende bezorgdag was het bandje reeds in de bus. Helaas bleek de maat niet helemaal te kloppen, 24mm in plaats van 22mm. Jur heeft dat heel netjes opgepakt, ook dit was binnen de kortste keren netjes geregeld. Al met al dus top, foutje kan gebeuren!

Hele vlotte deal gedaan met @Jur , naar alle tevredenheid een mooi bandje met sluiting overgenomen :hugs:
Toppertje!

1 like

Vlotte deal kunnen sluiten met Jur.
Duidelijk in communicatie en het opgestuurde pakket, werd netjes ingepakt!

Mooie oris tt blauw sunburst wave verkocht
Aan @Jur
Zeer fijn zaken gedaan te hebben en veel plezier met deze mooie oris

Hier ook een goede ervaring met @Jur

Snelle en leuke deal met nog een leuk praatje :slight_smile: .

Aanrader! :sunglasses:

1 like

Van @Jur voor een scherpe prijs een Breitling bezel opgenomen. De post had een flinke vertraging, des te fijner dat Jur zo goed bereikbaar is en vriendelijk reageert. Als verwacht: een aanrader :wink:

2 likes

Na lang wikken en wegen vanwege een te grote collectie toch een waanzinnig mooie Breitling overgenomen van Jur. Eerst geprobeerd om via ruil mijn collectie in te krimpen, maar daar trapte hij niet in. Kortom, mijn eerste Breitling gekocht. Wat een supermooi horloge. Ik blijf er naar kijken.
Hij was bom proof verpakt en Jur heeft er zelfs een catalogus bij gedaan waar mijn mooie superocean in staat afgebeeld.

Jur, je bent een topper.

Bedankt, Edwin

Mijn Oris Aquis is overgenomen door Jur.
De actie ging vlot en snel en, niet onbelangrijk, tegen een nette prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

Onlangs een hebbedingetje/gadget overgenomen van @Jur.

Na een vlotte, attente communicatie een mooi prijsvoorstel ontvangen, waar een spoedige verzending op volgde zodat het item binnen meer dan schappelijke tijd arriveerde.

:+1:

En wederom een mooie flitsende deal gesloten met Jur, alles snel en duidelijk geregeld, kortom top…
Graag weer tot een volgende :+1:t2:

Snel en prettig een t-shirt van @Jur gekocht.
Bedankt en erg tevreden zoals het hoort op het HF!

1 like

Vriendelijk contact en een leuk reclamebord van @Jur overgenomen. Een aanrader!