Jürgen / Jurgen

Ik kon geen topic vinden over Jurgen dus start ik er maar een.

Hoewel ik niet de eerste bieder op de Omega Seamaster Cap was is hij me toch gegund door het eerste forumlid. Mijn dank daarvoor, ik ben er erg blij mee namelijk (de kaalslag is flink bezig, een petje in de zomer is dan wel fijn).

Nadat hij mij gegund is snel de zaken afgehandeld met Jurgen en hij heeft het zeer netjes verpakt verzonden met DHL.

Jurgen, nogmaals bedankt!

(ik krijg die umlaut niet op je naam)

18 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Jurgen

Zojuist het Herman Brood horloge binnengekregen. Hartelijk dank hiervoor.

Snelle afhandeing, fijne communicatie. Jurgen bedankt!

Supersnelle, heldere deal. Zeer mooie Omega mesh band, bedankt!

Even toelichten waarom ik de berichten gewijzigd heb. De umlaut is toegevoegd op de u dus dat is ü geworden. Dit om eventuele verwarring te voorkomen.

(tu)
ook ik ben zeer tevreden, goed contact, mooie spullen, goed verpakt en verzonden.
Kort om, TOP!!!
En idd die umlaut zet ook ik niet op je naam :wink:

Groet en graag tot een volgende keer.
Martin

Wederom iets overgenomen van Jürgen.
Hij is het zelfs komen brengen, wat ik echt super vond van hem, wat een service.
Ik heb al een keer eerder iets overgenomen van hem, en ook dat was toen super. De positieve reactie hierop staat in een ander topic onder de naam Jurgen, dus zonder de puntjes (umlaut) op de “U”, sorry.

Even gezellig gekletst over onze hobby.

Kortom een aanrader.

Nogmaals dank,

Groet
Martin

Keurig afgehandeld!!!goed verpakt en precies zoals omschreven.
Dit maakt het forum nou zo leuk!!(tu)

Dank voor de prettige deal!

Ik heb een bandje van Jürgen overgenomen. Bandje was precies zoals omschreven, netjes verpakt en snel verstuurd. Communicatie ook helder. 100% tevreden dus!

Net de Breitling vouwsluiting van Jürgen ontvangen. Ziet er werkelijk als nieuw uit!
Communicatie, afhandeling en verpakking waren helemaal top.
Thanx en tot de volgende keer.

(tu)

Helder, duidelijk, vlotte snelle communicatie en alles zoals afgesproken!

Heerlijk vlotte deal gehad. Snel verzonden en prima communicatie. Weer een aanrader (tu)

Het is uitstekend zaken doen met Jürgen, vlotte communicatie en snelle verzending!

Satisfaction guaranteed (tu).

Beter laat dan nooit… Paar jaar geleden een Universal Geneve handwinder gekocht van Jürgen. Tikt nog steeds vrolijk op de pols van mijn paps.

Toppie👍

Leuke deal gedaan met Jurgen, netjes verpakt, aanrader dus !

Over welke Jurgen hebben we het nu?

Moderator.