jurgen0411

Gisteren tijdens een bliksembezoek de Rasta G-shock van @jurgen0411 overgenomen.

Snelle keurige communicatie. Horloge is zoals geadverteerd.

Top!

1 like

Thnx voor de transactie!

1 like

Vandaag 2 G’s van @@Jurgen0411 ontvangen.
Helemaal top.
Prettig zaken gedaan.

1 like

Zondag de g-shock rangeman van jurgen overgenomen. Snelle communicatie en vlot afgehandeld. Dikke prima!!

2 likes

Vlotte, vriendelijke communicatie en supersnelle verzending, gisteren in de loop van de ochtend contact opgenomen met @jurgen0411 en vandaag de SKX007J om 11:30u om mijn pols. Super!

1 like

Afgelopen week heb ik een Phoibos Ocean Master van @jurgen0411 Jurgen0411 overgenomen.
zeer vlotte communicatie en snel verstuurd, echter vrijdag pas opgehaald ivm vakantie van mijn kant.
De staat van het horloge is precies zoals omschreven, gewoon nieuw.

Ik kan Jurgen aanraden als verkoper. Ik zal de postings in de gaten gaan houden.
Wellicht komt er nog iets moois van Phoibos langs.
Bij het zien van het logo image vroeg mijn vriendin of ik lid van imageHydra ben :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Heil hydra!

Een Phoibos Wave master overgenomen. De staat exact als beschreven!

Prettig zakendoen met Jurgen!

1 like

Zojuist de Orient ontvangen van Jurgen. Top conditie :ok_hand:. Hij heeft de moeite genomen om het pakketje te versturen op de dag dat hij met vakantie ging. Helemaal top!
Bedankt Jurgen. Geniet van je vakantie!

1 like

Afgelopen week heb ik wederom een Phoibos van @jurgen0411 overgenomen, zeer vlotte communicatie en snel verstuurd! De staat van het horloge is precies zoals omschreven, gewoon nieuw.

Bedankt Jurgen.

1 like

Gisteren de Gruppo Gamma Peacemaker van Jurgen ontvangen.

We kwamen eerder al gauw tot een deal. Afhandeling en communicatie kan gewoon niet beter!

:ok_hand:t4::+1:t4::ok_hand:t4::+1:t4::ok_hand:t4::+1:t4: voor dit vriendelijke forumlid!

1 like

Prima deal met Jurgen. Vlotte communicatie en na betaling gelijk, en goed verpakt, verstuurd.

Wellicht tot de volgende!

1 like

Met Jurgen kun je prima zaken doen. Snelle en heldere communicatie en snelle verzending inclusief prima verpakking. Zoals je het wilt!

Groeten,

Tecco

1 like

Zoals hierboven gemeld:
Uitstekend zaken doen met Jurgen!

1 like

Jurgen wilde graag de SARX045 overnemen die ik te koop had staan…

Veel leuke gesprekken gehad en we zijn tot een deal gekomen… Leuk zaken doen met Jurgen!

Aanrader! :grinning:

@jurgen0411 Geniet van de SARX :ok_hand::grinning:

1 like

Prima zakendoen: nette mailing en snelle afhandeling. Voor herhaling vatbaar.

1 like

Helaas geen goede ervaring, koper doet een bod lager dan mijn vraagprijs waarmee ik vervolgens akkoord ga om zich vervolgens toch terug te trekken. Jammer…

Prima zaken gedaan met @jurgen0411
Artikel in de prijsrange 100-150 gekocht en na betaling werd het keurig opgestuurd
Item was goed ingepakt en de staat was zoals omschreven.

1 like

Onderdeel overgenomen van @jurgen0411, keurig netjes ingepakt en verzonden. Helemaal top!

Thanks Jurgen

1 like

Horloge verkocht aan JĂĽrgen. Is een man van zijn woord. Heldere communicatie en zeer snelle betaler! Aanrader dus en je kan er blindelings op vertrouwen.

1 like