Jurtz

Hier ook een mooi horloge van Dennis overgenomen. Snelle en vriendelijke communicatie.
Kortom; een aanrader​:+1::+1:

1 like

Zojuist even afgesproken met Dennis (oftewel @Jurtz) in het zonnige Stolwijk, om mijn (voor mij iets te kleine) Seiko 5 in te ruilen op zijn (voor hem iets te grote) Oriënt Symphony Automatic.

Perfect getimed - we kwamen op exact hetzelfde moment aanrijden. Even kort gezellig gebabbeld over de horloges, scooters en het cabrioletje dat ik bij Vrouws gratie mee mocht nemen, en daarna allebei tevreden naar huis gegaan met een nieuw horloge.

Conclusie: Ik zou zo weer zaken doen met Dennis!

1 like

Super leuke ruildeal gemaakt met @Jurtz allebei helemaal tevreden met onze nieuwe klokjes.

@Jurtz is een aanrader👍🏼

1 like

Als je een leuke (ruil)deal wilt is @Jurtz een aanrader :grinning:
En daarbij handelt hij alles ook nog vlot en correct af.

Dennis bedankt :+1:

1 like

En alweer een leuke ruil gedaan met @Jurtz!
Dit keer even kort gebabbeld over ons werk in dezelfde sector, en de mooiste familie-stationcar die er is :smile:
Daarnaast natuurlijk over Russische en Japanse horloges

De conclusie is nog niet veranderd: Ik zou zo weer zaken doen met Dennis!

1 like

Sturmanskie verkocht aan Dennis.
Vlekkeloos verlopen. Goede snelle communicatie. :+1::ok_hand:
Zoals van ouds.

1 like

Goeie vent, makkelijk in de communicatie, vlotte betaling!

1 like

Jurtz heeft een horloge van mij gekocht.
Prettig contact: Goede communicatie snelle antwoorden en een eerlijke deal.
:+1::+1::+1:

1 like

Gisteren ruil gemaakt met @Jurtz (Dennis) en was zeer geslaagd. Net en vlotte communicatie en pakket is goed overkomen. Raad het ten zeerste aan.

1 like

Recent mijn stalen Seiko Turtle band verkocht aan Dennis a.k.a @Jurtz Vlotte en prettige communicatie en fijne afhandeling. Zeker een aanrader! :sunglasses::+1:

1 like

Dennis @Jurtz heeft mijn Longines overgenomen. Prettig contact en vriendelijk contact. Graag nog eens :grinning:

1 like

Horloge gekocht van @Jurtz in een leuke ‘countdown bieding veiling’. Prachtige vintage Rodania voor een verschrikkelijk mooie prijs! Top communicatie en een zeer prettige vriendelijke transactie :slight_smile: . Van de ene liefhebber naar de ander!

1 like

Bandje verkocht aan @Jurtz, altijd prettig contact en snelle betaling. Topper! :ok_hand:

1 like

Zojuist mijn Oris Pointer Date Bronze verkocht aan @Jurtz. Topvent! Heel prettige deal gesloten onder het genot van een heerlijke McChicken (thanks :+1:). Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Zopas een Omega overgenomen van Dennis @Jurtz.

Niets op aan te merken, goede communicatie en razendsnelle verzending. Maandag betaald, gisteren horloge al ontvangen. Just great. Een aanrader deze man!

1 like

Pfoe Dennis… waar moet ik beginnen… In de aanloop naar de overdracht prettig gecommuniceerd via HF en WA om vandaag tot een ruil te komen. Goede gozer en een echte liefhebber! Onder het genot van een kopje koffie bij een toekan in de buurt een leuk woordje gewisseld met @Jurtz. Een 30-45 minuten (geen idee exact, de tijd vloog voorbij) later met een tevreden gevoel de auto ingestapt. Tot de volgende keer Dennis! Ik app je nog wel privé voor het onderhoud van de kast te zijner tijd :sunglasses:.

2 likes

Dennis @Jurtz was er als de wiedeweerga bij toen ik mijn advertentie gisteren plaatste, en vandaag hebben we bij de lokale McD de persoonlijke overdracht gedaan. Prettige kerel, dat had ik al door bij de pb’s, we hebben even leuk zitten praten over de gezamenlijke hobby etc.
Zeker een uitstekende, correcte liefhebber - zou ik elke (ver)koper aanraden.

Bedank Dennis, groet Matthijs

1 like

Ik heb een paar bandjes van Dennis (@Jurtz) overgenomen. Hele prettige en leuke communicatie en een perfecte afhandeling.
Absoluut voor herhaling vatbaar. Dennis bedankt.
Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Dennis / @Jurtz bericht of het mogelijk was om een bandje over te nemen dat op een van de horloges zat die hij te koop had staan. Was allemaal mogelijk, maar hij wist het zo mooi te brengen dat ik het horloge er ook bij heb genomen uiteindelijk… :smile:
Super communicatie en netjes en snel verzonden!
Zeker tot een volgende keer weer!

1 like

Een groene HKED van Dennis (@Jurtz) overgenomen. Prima communicatie. Horloge zoals beschreven, prima verpakt. Kortom een aanrader!

1 like