Prima zaken doen met Dennis @Jurtz
Goede en vlotte communicatie plus een snelle verzending. Zeker een aanrader
Prima zaken doen met Dennis @Jurtz
Goede en vlotte communicatie plus een snelle verzending. Zeker een aanrader
Ik heb een mooie vintage duiker met uitstekend AS1951 uurwerk aan Dennis verkocht.
Het was erg leuk forumlid @Jurtz in het echt te ontmoeten.
Zeer aangename deal gedaan met @Jurtz
Vlotte aangename communicatie, duidelijke afspraken en leuke babbel gehad bij de deal zelf.
Absolute aanrader met veel passie.
Bedankt Dennis, en veel plezier met de Buckleyš
Heb nu een Timex electric overgenomen van @Jurtz, zeer vlotte communicatie, direct na ontvangst van de betaling is het horloge opgestuurd en 2 dagen later hier zeer goed verpakt afgeleverd, kortom leuke ervaring, een aanrader. Groetjes Luce
Gisteren een horloge verkocht aan Dennis. Hij was er zeer vlot bij en een paar uur later was de overdracht een feit. Dennis is betrouwbaar en communiceert duidelijk. Veel plezier met de prachtige Tudor @Jurtz!
Vandaag een horloge aan @Jurtz verkocht. Fijne communicatie zowel via HF als in het echt.
Thanks Dennis!
Zeer enthousiast en leergierig forumlid; heb wat klussen en klusjes voor 'm gedaan - aanbevolen.
@Jurtz heeft mijn Skx013 overgenomen en heeft die zojuist opgehaald. Hele aardige kerel en absoluut een aanrader om zaken mee te doen.
Net koffie gedronken, over horloges gekletst Ʃn een mooie ruildeal gemaakt met @Jurtz. Zeker voor herhaling vatbaar, bedankt Dennis!
Dennis aka @Jurtz made me an offer I couldnāt refuse⦠Als hij ergens zijn zinnen op heeft gezet, dan komt het er ook.
Zeer fijn en vlot contact en nog een heerlijk koude rakker mogen drinken bij hem thuis. Veel plezier met de nieuwe aanwinst Dennis; ik ga hem zeker missen, maar blij dat hij bij een enthousiaste liefhebber is en ik hem hier blijf tegenkomen!
Zeer prettig zaken gedaan met @Jurtz!
Snelle afhandeling, goede kwaliteit en snelle verzending.
TOP!
Vandaag de skx013 overgenomen van Dennis @Jurtz.
Erg fijne en snelle communicatie. Ook bij het ophalen van het horloge nog even gezellig over horloges gesproken. Al met al een hele fijne afhandeling en ben erg bij met mijn NA. Bedankt en zeker een aanrader om zaken mee te doen.
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.
mooie band gekocht, Dennis kwam hem zelfs brengen, helemaal top!
Zowel als koper en verkoper enkel zeer positieve ervaringen met @Jurtz. Veel plezier met de strap!
Leuke ruildeal gedaan met Dennis. Duidelijke communicatie en gezellige ontmoeting halfweg
Aanrader!
Horloge gekocht van Jurtz!
Dennis is wat mij betreft een prima gozer, waar je heel best 'n horloge van kan kopen. Voor een erg nette prijs zijn Omega Schumi overgenomen inclusief een Full Service van Omega. (alles door Dennis geregeld )
Het heeft hem stevig geld gekost, maar des te meer plezier heb ik van het horloge. Samen opgehaald bij het āOmega Servicepuntā. Dat had hij niet hoeven doen, maar was wel gezellig zo!
Ik ga genieten van dit Nondeju lekkere, als nieuwe horloge.