Jurtz

Horloge gekocht van Jurtz!

Dennis is wat mij betreft een prima gozer, waar je heel best 'n horloge van kan kopen. Voor een erg nette prijs zijn Omega Schumi overgenomen inclusief een Full Service van Omega. (alles door Dennis geregeld :ok_hand:)

Het heeft hem stevig geld gekost, maar des te meer plezier heb ik van het horloge. Samen opgehaald bij het ā€˜Omega Servicepuntā€™. Dat had hij niet hoeven doen, maar was wel gezellig zo! :+1:

Ik ga genieten van dit Nondeju lekkere, als nieuwe horloge. :+1:

5 likes

De reacties hierboven spreken boekdelen en ik kan ze alleen maar beamen. Ik heb eerder van Dennis een heerlijk luid tikkende Timex electric overgenomen en deze week een titanium Citizen in uitstekende staat. Het was een nieuw aangeschaft vakantiehorloge. Ik kocht het terwijl Dennis nog in Zwitserland zat. Wel gepoogd hem te bewegen zijn vakantie af te brekenā€¦maar dat lukte niet. Fijn zaken doen en beslist aan te raden, zonder enige terughoudendheid.

1 like

Mesh gesleten aan Dennis. Snelle Tikkie, en prettig contact via ā€œde Appā€. Aanbevolen door Topklokkers :joy::+1:

1 like

Ik heb een prachtig horloge gekocht van Dennis @Jurtz , eerlijke informatie over de details.
Heel vriendelijk forumlid, goede en duidelijke communicatie.
Leuke deal waar beiden tevreden mee zijn gesloten.
:+1::+1::+1:

1 like

Eind van de middag heb ik @Jurtz thuis mogen ontvangen omdat hij graag vrijblijvend mijn Globemaster wilde passen. Uiteraard weten we vaak zelf ook hoe dit gaat en na een alleraardigst gesprek ging Dennis huiswaarts met de Omega.

Ondanks dat het nog een broekie is is Dennis al een echte horloge freak. Daarnaast een goede communicatie en zeer nette afhandeling. Aanrader om mee in zee te gaan :+1:

Veel plezier met de GM Dennis!

3 likes

Vorige week een bijzondere Seiko mogen ontvangen van Dennis. Super verpakt en staat netjes zoals beschreven. Duidelijke communicatie. Een betrouwbaar lid van het forum. Bedankt voor de deal!

1 like

Na de eerste post in dit topic weer zaken gedaan met @Jurtz. Op het midden van de dag starte de conversatie en aan het eind van de dag werd het horloge al opgehaald en was de deal rond. Snelle en soepele deal dus en weer plus 1 :+1:

1 like

Deze week een Omega Globemaster overgenomen van @Jurtz. Erg tevreden met zowel het horloge als communicatie en overdracht! Vrijdagavond een eerste PM gestuurd; zaterdagochtend om 11.30 met een kop koffie in een cafƩ de deal beklonken. :slight_smile: Topervaring, bedankt!

1 like

Vanmiddag mijn navitimer verkocht aan jurtz.
Snelle communicatie, een gezellige bak koffie bij ā€œde toekanā€ en een snelle deal.
Geen gezeur over de prijs maar een nette deal die aan beide partijen een goed gevoel geeft, geniet van de cosmonaute Jurtz!

1 like

Gisteravond de baume en Mercier ontvangen van Dennis.

Helaas door vakantie en werk kon het niet snel afgehandeld worden.

@Jurtz, bedankt voor je geduld. En uiteindelijk voor de snelle schakeling om alsnog te versturen.

Wellicht gaat een volgende keer overdracht in persoon lukken :slightly_smiling_face:

Gr. Jeroen

1 like

@Jurtz was op zoek naar een Oris rubberen band, na een tip heeft Dennis contact met mij gezocht.
De deal was snel gemaakt en zo kan Dennis nu lekker shinen :sunglasses:

Communicatie was erg prettig, verliep vlot en alles was al snel afgehandeld.
Kortom; met Dennis is het prima zaken doen, aanrader!

1 like

Vintage Helicon verkocht aan @Jurtz. Prima verlopen, goede communicatie en gezellig een half uurtje zitten bomen over horloges. Aanrader. :+1:

1 like

Heb op 28 mei 2019 een horloge gekocht @Jurtz
Dit was een vintage alpina uit 1946.
Bij aankomst was die perfect in orde en hij werkt perfect, bedankt nogmaals voor de snelle afhandeling.

P.s: Ik kon nu pas een recensie schrijven, want behaalde nu pas trustlevel 2, mijn excuses dus voor het late review.

2 likes

Fijne communicatie, horloge in staat zoals vermeld, snelle en zorgvuldige levering! Kan alleen maar positief zijn om iets van @Jurtz / Dennis te kopen of aan te verkopen.

1 like

Horloge verkocht aan @Jurtz . Vlotte communicatie en snelle deal gesloten! Aanrader die Dennis :+1:

1 like

Kleine toevoeging, kreeg ook nog een Oris bandje als verrassing erbij! Erg leuk!

1 like

Leuke deal met @Jurtz (Dennis)! Schitterend authentieke Connie overgenomen. Leuk praatje over horloges, gezelligheid alom. Duidelijk een liefhebber.

Eerder een praktisch NOS Rodania overgenomen en weer terug verkocht dus zodoende. Maandje later weer het pad gekruist met de Connie die hij toen omhad. Leuk toeval, moest zo zijn!

2 likes

Vandaag super leuke ervaring met @Jurtz. Enkele PBā€™s, snel afspreken en deal beklonken. Nog even leuk kunnen babbelen over horloges. Super om te weten dat het horloge naar een liefhebber gaat! Geniet ervan!

2 likes

Vandaag een mooie deal rondgemaakt met @Jurtz. Vlotte communicatie, snel afgesproken, wat over horloges gebabbeld en natuurlijk was het horloge zelf ook zoals beschreven. Topper!

1 like

Prettige deal met @jurtz / Dennis afgerond. Geduldige koper die zelfs toen ik tot twee keer toe een zootje maakte van de verzending gewoon vriendelijk bleef. :ok_hand::v:

1 like