Jurtz

Ook hier een prettige horloge-ervaring met Dennis a.k.a. @Jurtz . Prettig contact, snelle deal en snel en bomb-proof verzonden. Kortom, aanrader! :+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Jurtz.
Nette afspraken en fijn contact. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Goed zakendoen met @Jurtz! Ik heb een horloge aan hem verkocht. Snelle en fijne communicatie, betaling en bevestiging van ontvangst! :ok_hand:t2: Top.

1 like

Vlotte handel gedaan met Jurtz, hij blij, ik blij, iedereen grote blij. Thanks!

1 like

Leuke deal gemaakt met @jurtz
Lekker in het zonnetje afgesproken en de deal was lekker snel gemaakt!
Aanrader hoor.

Thanks Dennis

1 like

Goede deal gemaakt, gezellig gekletst en een goed hapje gegeten. Was zeer gezellig Dennis, till next time! Kan Dennis dus ook alleen maar aanraden!

1 like

Goede, vlotte deal gemaakt met Dennis. Hij is een aardig stuk komen rijden om hem op te halen, en maakte meteen het bedrag over zoals afgesproken. Zou zo weer zaken doen.

1 like

Net een vlotte Uncle Seiko chocolate bar deal met @Jurtz gedaan.

Gezellig en kort, maar krachtig ! De band wordt een prachtige match met de eveneens prachtige en in superstaat verkerende 6105 van Dennis. Proficiat :ok_hand:

Tot de volgende keer. :wave:

1 like

New Seiko Sumo Green van Jurtz deze week gekocht. Horloge is in nieuwstaat, zoals je hem in de winkel koopt. Bovendien is Dennis een super sympathieke gast.
Mega leuke deal.
Merci Dennis!

2 likes

Ook nog even een positieve noot achterlaten voor de ongewone maar aangename ruil met @jurtz van vorig weekend. Stukje aardbeitaart en wat koffies erbij maakten het plaatje compleet. Volgende keer hopelijk ook onder het genot van een Cubaanse of Domenicaanse longfillerā€¦

1 like

Hele leuke ruildeal gemaakt met @Jurtz Hierdoor een van mijn droomhorloges in handen gekregen!
Uitermate vriendelijk en betrouwbaar forum lid, met wie het ook nog eens erg gezellig kletsen is. Absoluut een aanrader deze Dennis/Jurtzā€¦!!

1 like

Zojuist een Seiko 6105-8110 1974 overgenomen geweldig
Prima vent goede ervaring aanrader!

1 like

Een horloge verkocht aan @Jurtz. Dat verliep allemaal vlot en fijne communicatie. Weer plus 1 dus :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Jurtz snel en netjes geleverd.
Weer een leuk elektronisch horloge in de verzameling.
Thx

1 like

Vandaag een mooie ruildeal gedaan met @Jurtz, heldere en duidelijke communicatie, lekkere koffie en even een gesprek met iemand et een horloge hart gehad.
Aanrader top.

2 likes

Een leuke deal kunnen maken met @Jurtz !

3 minuten nadat mn post in het blauwe stond kreeg ik meteen een enthousiast bericht! Snel en duidelijk afgesproken.

Echt een aanrader!

2 likes

Vandaag een hele prettige kennismaking gehad met @Jurtz (naast horloges delen we nog een passie: 80s Mercedes en wat heb je een koele!!). Aanrader!

1 like

Het is even geleden maar vorig jaar een deal met @Jurtz gedaan. Vanwege Trustlevel 1 toen niet mogelijk voor mij een recensie achter te laten maar inmiddels kan ik dat wel en is de tijd aangebroken om even ongezouten mijn mening over @Jurtz te geven.

Klaar? Komt ā€˜ieā€¦ Wat een fijne gast en wat een fijne (voor mij toen) eerste koopervaring met een forumlid! Het horloge wat ik toen kocht (Bulova moonwatch) is inmiddels allang vertrokken maar de herinnering aan de leuke kennismaking en mijn eerste HF deal zal ik nooit vergeten. Zo gaat dat namelijk met eerste keren. :wink:

Warm aanbevolen!

3 likes

Horloge verkocht aan @Jurtz, die er helemaal voor naar Amsterdam was gekomen. Samen band op maat gemaakt en gezellig over Rolex en metal geouwehoerd. Aanrader. :+1:

2 likes

Vorige week een leuke ruildeal kunnen maken met @Jurtz!
Wederom prettige en goede communicatie!

Beide blij met de deal, dus top!

Zeker een aanrader, thanks!

2 likes