Jurtz

Op een donkere parkeerplaats, ergens in het midden van het land, waar vage types duistere zaakjes aan het doen waren (dat hadden we nou eenmaal niet bedacht dat het zo zou uitpakken toen we de afspraak inplannen vanmiddag) was @jurtz een oase van rust en gezelligheid. Een echte liefhebber met wie je rustig over de hobby kan praten.

Dank voor alles Dennis en graag tot een volgende keer.

1 like

van Jurtz TWEE ‘Sanharts’ crono’s gekocht, alles is soepel én volgens afspraken verlopen. Alleen duurt de overschrijving vd centen van België naar NL. 2 tot 3 werkdagen, maar daar kan niemand wat aan doen ! Voor de rest goede communicatie.
k Ben zeer tevree en hij is voor mij zeker aan te bevelen !
een tevreden ‘klant’ :wink::wink:
Georges

1 like

Horloge van @Jurtz overgenomen. Alles plezierig👍Snelle duidelijke en vriendelijke communicatie, afspraak zó gemaakt en leuk ontvangen door Dennis.
Uiteraard over onze gemeenschappelijke passie gepraat, dat hoort zo :joy:
Volgende keer zeker weer, blij met het horloge

1 like

Vandaag een hele mooie deal gemaakt met @Jurtz. Bij hem thuis uitgenodigd om te bekijken of we samen tot een ruildeal zouden kunnen komen. En dat is gelukt, beiden zeer content met de deal. De koffie was gezet en werd aangeboden, echter vanwege de tropische temperaturen geen gebruik van gemaakt, er zat al een paar liter water in. Dankjewel @Jurtz, wie weet tot een volgende!

2 likes

Bandje verkocht aan @Jurtz.

Probleemloos verlopen en prettig contact. Kortom prima zaken doen met @Jurtz

En nog bedankt voor de koffie.

1 like

Een snelle en fijne afhandeling, duidelijke communicatie en vragen worden snel beantwoord. Dank

1 like

Een Bulova overgenomen van @Jurtz. Snel, vriendelijk en prima prijs.
Prima zaken doen met Dennis.

1 like

Gezellige kennismaking met @Jurtz gehad waarbij we ook nog een horloge van eigenaar hebben kunnen laten wisselen :ok_hand:t2: keurige communicatie en afhandeling :+1:t2:

2 likes

Longines gekocht van Dennis die aankwam in een doos waar (vermoedelijk) zijn koelkast in bij hem thuis is geleverd.

Hele fijne communicatie en heel snel een deal kunnen maken met @Jurtz. Absoluut een aanrader!

2 likes

Haha eenzelfde ervaring werd mij vandaag ten deel, ik stond wel even te kijken :sweat_smile: Maar keurig verpakt, niks te klagen. Een tweede keer dat ik van Dennis koop en wederom een prima ervaring :ok_hand:t2:

Tot een volgende, Matthijs

1 like

Ik kocht een horloge van @Jurtz en dat was een prettige ervaring. Het horloge is nog veel mooier dan geadverteerd! Aanrader!

1 like

Ik zag, ik twijfelde, keek nog eens en toen was het snel beklonken. Dankzij @Jurtz nu mijn allereerste Seiko in de collectie. Foto’s waren heel duidelijk en de communicatie vlot. Betaling snel geregeld en paar dagen later een pakketje ontvangen. Degelijk verpakt alles. Veel dank!

1 like

Leuke retro Timex overgenomen van Dennis (@Jurtz). Reageert snel en attent, en verraste mij met zonder enige twijfel de meest indrukwekkende doos die ik tot nu toe via dit forum ontving :smile:. Dankjewel Dennis en graag tot een volgende keer :+1:

1 like