Een Seiko SDGM003 verkocht aan dit nieuwe forum @Justcasual lid. Goede ervaring. Reageert snel, respecteert overeengekomen voorwaarden.
Een aanrader
Mijn mooie Wempe verkocht aan Joris.
Nam zelfs de moeite om twee uur te rijden. Fijn gesprek bij het ophalen. Prettig persoon om aan te verkopen. Het verkoop bedrag van de Wempe is inmiddels omgezet in een mooie nieuwe Omega. Joris, enorm bedankt.
Groet CS
Uurwerkjes zijn overgenomen door Joris. Zeer vlot verlopen en fijne communicatie. Aanrader @Justcasual ![]()
Vandaag een mooi horloge aan @Justcasual mogen verkopen.
Communicatie was prettig en afspraken zijn 100% nagekomen.
Het was een fijne en gezellige overdracht, graag tot een volgende gelegenheid.
Een horloge verkocht aan Joris.
Het ging heel soepel, voordat we het in de gaten hadden zat hij al bij Joris om de pols ![]()
Heel fijn!
Veel plezier ermee ![]()
mijn KIWAME in een flitstransactie verkocht aan Joris/@Justcasual: pro-actief een bericht gestuurd mocht ik flipperen en vervolgens snelle actie toen ik zover was, communicatie top en betaling ook niks te klagen. Nog even goed inpakken en dan hup op de post. Veel plezier ermee! ![]()
ook ik heb een leuke ervaring met Joris / @Justcasual gehad, hij heeft ook van mij een horloge overgenomen.
een zeer vriendelijke gast, leuke en vlotte conversatie ook en een snelle afhandeling van de deal ![]()
wat mij betreft een aanrader en best iemand waar ik wel een pint mee zou willen drinken ![]()
Leuke ervaring met Joris @Justcasual gehad toen ik een The Citizen display stand in zijn Tissot advertentie zag staan…mocht die van hem overnemen…heel tof ![]()
![]()
Dank je wel Joris ![]()
![]()
Onlangs een mooi horloge gekocht van @Justcasual Fijn contact, snel verstuurd en zorgvuldig verpakt. Zeker een aanrader!