Hoe bizar is dit;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/overvallers_rammen_juwelier_me.html#more
Vind het wel vreemd dat er niemand ingreep. Dit is op de lijnbaan waar toch genoeg beveiliging rondloopt.
Hoe bizar is dit;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/overvallers_rammen_juwelier_me.html#more
Vind het wel vreemd dat er niemand ingreep. Dit is op de lijnbaan waar toch genoeg beveiliging rondloopt.
Zolang je maar een beetje doet of het zo hoort kijkt niemand. In mijn woonplaats hebben 2 mannen ooit eens een ZONNEBANK uit een electrowinkel meegenomen. Niemand deed wat…
De tijd van tegenwoordig. Brutaal wel.
Tssss, belachelijk! Zo’n beetje geen drukker punt te vinden in Rotterdam dan midden op de Lijnbaan. Lef hebben ze wel…
wel origineel… met een vorkheftruck…
maar waar is inderdaad de security gebleven? wat een schurken, binnenkort bij opsporingverzocht.?
Ach, liever dit dan dat die idioten met wapens gaan lopen zwaaien.
Die dader heeft promotie gemaakt,
waarschijnlijk eerst bij een postbedrijf
ervaring opgedaan met heftrucks en postpakketjes op adres bezorgen en vervolgens deze skills en adressen gebruiken voor z’n horlogehobby.
Dat hangt natuurlijk af van het feit of hij zijn heftruckcertificaat had
Hij had Wel netjes opvallende kleding aan.
Te koop gedeelte in de gaten houden?
Wat n brutaliteit, klaarlichte dag midden in t centrum… Maar tja, want wie gaat ze tegenhouden…
Tsja, en Kamerbeek uit Nijmegen nog een maal tijdens zijn opheffingsuitverkoop:
Hendrik
Bizar! Zoals veel mensen op Geen Stijl schrijven kun je weinig doen bij zoiets. Overvallers kunnen natuurlijk een wapen bij zich hebben, dan ga je je leven natuurlijk niet op het spel zetten. Wat ik schokkender vind zijn de toekijkers van een mishandeling of aanval op mensen.
Gelukkig waren dit maar horloges…
En zoals ik eens ben met één van de mensen die op dezelfde website reageert, van mij mogen ze de strafmaat met 10 vermenigvuldigen vanwege de getoonde brutaliteit op klaarlichte dag. Zowiezo zwaardere straffen voor overvallers van juweliers.
Jammer dat wij in een maatschappij leven waar dit gebeurt.
Vreemd dat ze ze nog niet hebben. Ik neem aan dat ze zo’n ding gehuurd hebben. Je rijdt niet zomaar even in de pauze weg met een heftruck van de baas.
Serieus…die lui gaan toch geen wagen/heftruck huren…
Die is natuurlijk “geleend”.
Vreemd dat ze ze nog niet hebben. Ik neem aan dat
ze zo’n ding gehuurd hebben. Je rijdt niet zomaar
even in de pauze weg met een heftruck van de baas.
Ik ben van mening dat de rechtsstaat in Nederland dit zelf in de hand werkt, zodra je iets doet tegen een overvaller of inbreker word je al snel bestraft voor buitensporig geweld. Hiermee geef je de overvallers de vrije hand, als we in een rechtsstaat leefde waar omstanders/ eigenaren van een pand meer mochten doen om hun spullen te beschermen was er veel minder aan de hand.
Zo weet ik nog van een kroeg eigenaar in tuitjeshorn die een inbreker met een bezem te lijf ging, gevolg een scheurtje in de schedel van de inbreker , gevolg ? 5 jaar lang van rechter naar advocaat, dus 5 jaar lang in onzekerheid.
Er moet meer bescherming komen voor mensen die wel opkomen voor eigen en andermans eigendommen!
(:d
Serieus…die lui gaan toch geen wagen/heftruck
huren…
Die is natuurlijk “geleend”.Vintage1982 Schreef:
Vreemd dat ze ze nog niet hebben. Ik neem aan
dat
ze zo’n ding gehuurd hebben. Je rijdt niet
zomaar
even in de pauze weg met een heftruck van de
baas.
Inderdaad. Op NOS hoorde ik destijds volgens mij dat de heftruck eerder die ochtend als vermist was opgegeven.