Mocht jeje afvragen waarom je zo lang op je GMT wacht… die verdwijnen dus steevast in het narco’s circuit
Nou die kunnen we wel schrappen voor het H.F diner
Waarschijnlijk zijn ze die aan het omkatten…
Naar verluid willen ze wel meedoen, mits…
Maar is dit dan het moment om een puike deal te maken bij S&C ?
Ik denk het vaker, maar heb het nooit gezegd. Dus bij deze: @Tissot62 wat kan je toch bizar goed schrijven! Zo, dat is er ook weer uit.
Hup en de prijzen van hun vintage selectie Rolexen weer verder omhoog. Die 500K moet tenslotte ergens van betaald worden.
Verklaart ook wel waarom dat er geen stalen sport modellen te krijgen zijn op de vestigingen. Die kan je dus alleen cash afhalen in Diemen
Wie stuurt ze even een mailtje met de vraag welke sportmodellen er in Diemen op voorraad liggen, en of de btw korting al in de cash prijs verwerkt is?
Alle grappen daargelaten is dit natuurlijk wel een teken aan de wand.
Een grote, professionele organisatie als Schaap&Citroen (maar ook Gassan zit volgens mij ook nog in eenzelfde schuitje qua verdenkingen) draait doordat de kosten van personeel, panden hoog zijn en je (in ieder geval) horlogeleveranciers je een poot uitdraaien doordat je niet zelf kunt kiezen welke modellen je op voorraad wilt maar je gewoon een lading horloges in je mik krijgt inclusief de factuur, zo slecht dat ze hun toevlucht nemen tot dit soort praktijken.
Het is triest dat ze hun business zo denken te moeten runnen. Ze durven gewoon geen nee te zeggen tegen een AD schap van Rolex omdat dat de reden is dat het foute geld bij hen over de toonbank blijft rollen. Alle criminelen aan de Swatch!
Ben destijds (2015) prima geholpen door S&C R’dam en heb m.i. faire deal / korting gehad op onze (ik en eega) dubbelaankoop TAG Heuer. Daarom best teleurgesteld dit te lezen, maar moeten oppassen dit niet te projecteren op het verkooppersoneel. Dit is executive beleid geweest…
Ik vraag mij trouwens af wanneer Rolex zal besluiten om de productie flink op te schroeven. Ze zien toch ook dat de prijzen voor vintage én voor nieuw de pan uit rijzen…De vintage modellen zijn duur vanwege schaarste van nieuwe klokkies.En daar schiet Rolex helemaal niets mee op, ze profiteren er niet van.Als ze 2 miljoen horloges zouden maken verkopen ze die ook. Kwestie van genoeg vraag…
Ach guttegut. Ze zijn dus eigenlijk slachtoffer van het systeem.
Leer puntje voor Rolex, gewoon genoeg produceren, kunnen de juweliers, die gebonden zijn aan list, voldoende verkopen.
Wat?
Ben ik de enige die hier om moest lachen? Wat heeft het één nou met het ander te maken?
Ik reageerde op een bericht van een ander👍
Ja, dat vond ik ook een vreemde redenatie. Beide zijn in principe valide argumenten maar op geen enkele wijze verbonden.
Excuus @ArendW ik gebruikte jouw post om de “citeer” code te krijgen om de regel uit het artikel in te plakken. Had niet door dat jij er in genoemd zou worden, mijn fout, ik had het al aangepast
Nee, want ze maken zelf die beslissing.
Maar ik vraag me af in hoeverre het gewone businessmodel van een chique juweliersketen als S&C nog houdbaar is?