Juwelier Burger Maastricht geopend in nieuw " optrekje "

Vanmiddag even op bezoek in de nieuwe winkel van Monique en Alfred en hun team. Aangezien mijn foto’s mogelijk minder fraai worden binnen nu even de beelden die zij zelf gisteren online hebben gezet. Ik vind het erg fraai in ieder geval :+1:

IMG_5470IMG_5471

37 likes

Zo, dat is wel heel erg netjes moet ik zeggen! Een verademing tov hun eerdere pand…

Binnenkort eens binnenspringen!

1 like

Ik wist ook niet wat ik zag, zeker als je terugdenkt aan de ini mini ruimte in de Platielstraat :wink::+1:

1 like

Chique zaak.

Doe Paul de groetjes van mij ouwe! :champagne:

2 likes

Strakke winkel hoor! Stond nog op de planning om eens te bezoeken.

Nou en of. Voor iedereen die dacht dat ze kopje onder zouden gaan en/of de verzekeraar ze het moeras in zou duwen. Nope… Ze zijn er nog, onze burgertjes. Vetter dan ooit en met extra bacon en jalapenos zo te zien. Gave tent!

2 likes

Hebben ze eigelijk flink verbouwd of is dit grotendeel het interieur van de voormalige hermes boutique? In die vitrines passen natuurlijk ook wat tassies.

Niet dat het wat uitmaakt verder

geen idee. Ga straks een buurten :joy::clinking_glasses:

Zo hé, dat is een sjieke tent geworden!

Ben nooit in de ‘oude’ zaak geweest maar dit ziet er erg goed uit. Jammer dat ze niet bij mij in de omgeving zitten.

Dank voor de tip. Na de vakantie nog eens kijken of er vakantiegeld over is.

Ik weet het antwoord al.

Dit is niet de voormalige Hermes boutique. Dat is nu de Rolex brand store.

Dit was een mode zaak en er is flink verbouwd. :v:

Ook @HorlogeOpa

:beers:

1 like

Trek de vergelijking tussen “Nou Camp” en het stadion van Almere boys, dan weet je ongeveer hoe het daar was :joy:

1 like

Ik twijfelde al, bedankt voor de opheldering.

Binnenkort maar eens kijkje nemen

1 like

Ziet er mooi uit, wat een verschil met de oude zaak.

1 like

Wat een prachtige zaak zeg! :ok_hand: Dat is een ongelooflijke verbetering t.o.v. hun oude winkel. Zeer mooi!:slightly_smiling_face:

1 like

Mooi interieur.
Dat heeft wel weer een tonnetje of wat gekost.

1 like

Nette zaak :star_struck: ‘In de brand ,uit de brand’ zeggen ze wel eens :wink: Prachtig

1 like

Felicitaties voor de nieuwe winkel !

1 like

Prachtig interieur zeg. Ziet er top uit!

1 like