Juwelier Hazekamp in Groningen stopt

…En dat is jammer. Dit is nog een echte familiezaak, overgegaan van vader op zoon. Erg sympathieke mensen.

Ze hebben tot eind dit jaar opheffingsuitverkoop. Dus wie weet zit er iets bij voor iemand hier. De meest in het oog springende merken die ze voeren zijn Seiko en Citizen. Of het ondanks de uitverkoop allemaal prijstechnisch interessant is weet ik niet, maar hieronder 2 snelle overzichtsfoto’s:

1 like

Wel een beetje laffe kortingen :stuck_out_tongue_winking_eye: Hoeveel kosten die SKX009’s?

Van €599 voor €499 is inderdaad nog niet om te happen voor een SKX. Ze gaan vast nog wel schuiven met de prijzen, eerste de paar mensen die reageren op de kaartjes zonder te lezen wat er op staat bedienen. :blush:
Verder altijd toch wel jammer als een juwelier stopt.

edit: ik denk nu toch dat het kaartje vóór die SKX voor die chronograaf ernaast is haha!

Tja , wellicht doen ze nog een kortingsronde. Het precieze bedrag weet ik niet meer, maar die SKX-en zijn nog steeds te duur.

Hier stond ik 20 jaar geleden voor het raam naar die prachtige Seiko Kinetics te kijken. Een horloge dat oplaadt door beweging!

Wist toen nog niet van het bestaan van de automaat. :blush:

Jammer dat ze sluiten

1 like

Een Citizen NY0040 voor 180,- is wel netjes.

1 like

Dat prijskaartje is niet voor de skx :wink:

Klopt. Donderdag ben ik daar in de buurt. Dan kijk ik wel even naar de prijzen van de SKX-en.

Jahaa :upside_down_face:

Misschien dat er nog iemand @Bert4 gaat vragen om prijzen van specifieke modellen :relaxed:

Jammer dat ze stoppen! De keren dat ik er kwam waren altijd aangenaam.

1 like

Tsja, wanneer ik in de Stad ben kijk ik vaak wel even in de vitrine. Maar mijn eigen ervaringen zijn wat anders dan wat ik hier lees.
Wel jammer dat deze echte familiezaak helaas moet besluiten om de zaak te sluiten.

1 like