Juwelier holtkamp Oss (tu)

Ben zeer netjes geholpen bij deze juwelier toen mijn t-touch een nieuwe batterij nodig had.
Netjes uitgelegd hoe het service garantie verhaal bij de swatch group in elkaar steekt.
Daarna hebben ze het batterijtje zelf vervangen omdat ik het niet nodig vond om dat door tissot te laten doen.
Vervolgens was er een probleem met de afstelling van het horloge. Ze hebben het toen naar hun vaste horlogemaker gebracht maar die adviseerde om het toch naar tissot op te sturen.
Dat is gebeurt met als gevolg dat het horloge een volledige service heeft gekregen. (daar wordt door tissot niet over afgestemd dat gebeurt gewoon!!!) Nieuwe pakkingen, nieuwe drukknoppen, band en sluiting weer keurig krasvrij.

Omdat de juwelier zich schuldig voelde over de gang van zaken (hoewel ze er volgens mij niets aan kon doen) heeft ze de kosten van de tissot servicebeurt voor haar rekening genomen en mij alleen een klein bedrag in rekening gebracht voor het vervangen van de batterij.

Hoe langs was je Tissot weg voor een nieuwe Batterij toen hij naar Tissot is opgestuurd?