Juwelier Leiden

Hallo allemaal,

Volgend weekend ga ik voor de eerste keer de binnenstad van Leiden verkennen.

Zijn er nog juweliers aan te raden om horloges tot +/- 1000,- te bekijken?

Nope, die zitten niet in Leiden. Ik zou vooral andere dingen gaan opzoeken.

6 likes

Wel hoor, en volledig binnen budget! Ze hebben niet 1 horloge wat over de 1000 heen gaat;

9 likes

In die prijsklasse heb je er twee ;
De Gunst,en Rob van Gerner.

3 likes

Of lekker G-shockjes checken bij de Siebel…

1 like

Ik zou een museum doen, biercafe en snel weer weg.

3 likes

Juweliers ken ik niet echt, musea wel echt aan te raden. En er is in het centrum een toffe winkel met onder andere een ander soort vakmanschap (taxidermie). Zeker de moeite waard om even te kijken.

2 likes

Buiten Leiden zijn er wel een paar, Rijnsburg heb je die Precision Watches (alleen op afspraak, GD Rolex e.d.). Leiderdorp in dat winkelcentrum heb je Milano een Seiko dealer dacht ik. Oegstgeest heb je Alexander (Tissot, Hamilton, Longines etc).

3 likes

Leiden heeft niet veel horloge winkels. Wel genoeg andere leuke dingen om te ondernemen.
Have fun :dizzy:

1 like

Bedankt voor de tips! Lucardi sla ik maar even over :joy:

2 likes

Juwelier Plessen op het vijfmeiplein in Leiden.

1 like

Plessen zit niet in het centrum, maar is wel een aanrader ja :+1:

1 like

Juwelier in Leiden weet ik niet, wel in Katwijk Juwelier van der Zwart is ook niet al te dure Juwelier. Daar een keer een terugtel horloge gekocht.

1 like

Ook nog Sale!! :+1:

1 like

Hm ik kom er niet meer. Voor batterij wissel en druktest voor mijn Seamaster geinformeerd…

Ben toen naar Alexander in Oegstgeest gegaan waar ik gezellig met hun horlogemaker mee kon naar het atelier achterin de winkel om mee te kijken. Hij kwam helaas niet door de druktest maar goed, dan weet ik ook weer dat hij eigenlijk voor een service moet voor nieuwe pakkingen.

Over juweliers/horloge winkels in Leiden: we hebben er niet zo veel nee. De Gunst was een tijd MeisterSinger dealer, heb daar vaak als ik langs liep reikhalzend naar de Salthora Meta X in de vitrine gekeken. Veel meer is er niet, misschien wat Seiko bij Rob van Gerner maar ook niet heel veel.

1 like

Leiden, prima stad, voor alles behalve horloges.