Juwelier Strego in Hilversum(tu) (tu)

Onlangs heb ik een Oris Divers small Second Date gekocht bij juwelier Strego in Hilversum. Ik kwam daar terecht na een stevige telefonische zoektocht door Nederland naar dit specifieke horloge. Het horloge is namelijk onlangs uit productie genomen en was daardoor niet meer te bestellen. Ik was dus aangewezen op de voorraad van dealers. Juwelier Strego bleek het horloge (met blauwe wijzerplaat en dito lunette) in hun vitrine te hebben staan. Vanuit de Achterhoek maakte ik een afspraak in Hilversum voor een bezichtiging.

Juwelier Strego blinkt uit in betrokkenheid bij hun klanten. De manier waarop ik werd ontvangen en geholpen, was zeer positief. De medewerkers geven blijk van gemeende interesse in mij als klant, deskundigheid en passie voor horloges.

Kortom, Strego Hilversum verdient een groot compliment en dus een positieve vermelding op dit forum:~

Goedenavond,

Ik heb hier recent mijn Oris Aquis gekocht met een aardige korting dacht ik zelf. Echter werd mij wel verteld dat ik voor het eind van de week moest beslissen want daarna ging hij eruit/ Oris zou niet meer verkocht worden in Hilversum. Echter was ik toch licht verbaast toen ik een paar weken later zag dat alleen de display was verplaatst in de winkel. Ik vond dit toen en nu toch een goedkope verkooptruc.

Ook liep het horloge slecht, de gangreserve was slechts 4u na een aantal dagen dragen. Dit werd wel netjes opgelost onder de garantie. Na een kleine drie weken zat mijn eerste echte duikklok weer om mijn pols.

Wat blijft is bij mij een wrange nasmaak en ik twijfel of ik hier ooit nog een tweede klok zal kopen.