Dan kijk liever op chrono24…
Ik heb mijn B&R op het internet gekocht…
Zou inderdaad een mooie aanvulling zijn op de huidige merken die ze daar verkopen en zou overigens prima passen, gezien de kennis, klantvriendelijkheid van de medewerkers. Afgelopen zaterdag onder het genot van een kop koffie en uitzicht op de ingepakte Domtoren een goed gesprek gehad met Ruud over horloges
Tot vorige zomer lag er in ieder geval een collectie B&R bij de Bijenkorf in Amsterdam dat ik weet!
Er zijn er meerdere die dit sangeven, goede tip! Zie het alleen niet op hun site dus zal er heen moeten om het te zien.
Ben altijd wat huiverig om dit soort aankopen online te doen. Koop het liever face to face, ben bereid om ervoor te reizen
Rondje Aken doen, weet alleen niet of de grenzen open zijn. Met mijn broertje daar een dagje geweest, was echt verbaasd over het aantal horloge winkel en het aanbod.
Goede tip! Zo ben ik een jaar geleden verbaasd door Praag gelopen. 1 of 2 straten met boutiques van de meest mooie horloge merken. En nog een aantal “gewone” juweliers met o.a. zenith en dat soort klokken.