Juwelier Utrecht

Hoi allen, Ik ga binnenkort een paar dagen naar Utrecht. Zou daar graag een aantal modellen van Zenith en Bell and Ross passen. Kan op internet echter geen juwelier vinden in Utrecht die deze merken voert. Jullie ideeën waar ik terecht kan daar?

Bij schaap en citroen.

Bij Schaap in Utrecht hebben ze geen Zenith meer. Bell & Ross heb ik niet naar gevraagd maar ook niet gezien in de winkel daar. Kunt beter naar de Bijenkorf en Gassan in Amsterdam denk ik!

Die hebben beide merken niet als ik hun website zo zie.

S en C ja
Punte juwelier is een topper

Heeft Punte de genoemde merken? Zie ze niet op de site.

Nee dat denk ik niet.

Nee Punte verkoopt geen Zenith of Bell & Ross, dat weet ik zeker. Ze verkopen wel top service, dus wellicht op zoek naar een ander merk :wink:. Nee even serieus, in Utrecht ga je deze merken helaas niet tegenkomen.

3 likes

Dat kan ik beamen! De service bij juwelier Punte is top! Zou zeker eens binnen lopen voor een Omega of Longines :wink:

2 likes

Ik hoor net dat er helemaal geen Bell & Ross meer verkocht wordt in Nederland?

Rotterdam zit er eentje die ze verkoopt. Voor de rest wordt het dan al gauw België of Duitsland. Vwb Bell and Ross is het echter wel wachten op de juiste deal. Wil daar niet de hoofdprijs voor betalen.

1 like

Bell & Ross lag 4 maanden geleden bij de Bijenkorf Amsterdam, zoals ik eerder al liet weten hier.

Brunott ook niet meer in Rotterdam? Die hadden ze wel nog tot voor kort.

Edit. Volgens de site hebben ze ze nog.

Ja dat is nog een goede inderdaad, ga ik zeker eens kijken. Alleen niet tijdens het weekendje utrecht.

Vandeweek nog bell & ross bij de bijenkorf Amsterdam…

Nee? Afgelopen zomer heb ik er nog een El Primero in mijn handen gedrukt gekregen, maar het aanbod kan natuurlijk snel veranderen.

Is er niet een officiële dealer in de omgeving van Velp? Jawel, toch?

PS: begin ik achter te lopen? :smile:

Twee weken geleden werd mij verteld dat ze er recentelijk mee gestopt zijn ivm weinig vraag.

2 likes

Dat kan ik mij voorstellen. Raar merkje. :smile:

2 likes

B&R of Zenith? Zenith is voor mij wel met name el Primero. De rest… meh.

2 likes

Precies dat hoorde ik ook (Zenith). Jammer, het is een leuk merk. Ik heb vorig jaar nog een El Primero 38mm geprobeerd bij Schaap & Citroen Utrecht en deze moest van ver komen (op zicht). De verkopers konden ook weinig vertellen over het merk. Stelletje kruideniers…ik snap wel dat het niet loopt.

Dit soort merken horen eigenlijk bij Juwelier Punte te liggen, om de hoek bij Schaap en Citroen. Persoonlijker contact, meer kennis van zaken en betere service (en uitzicht op de ingepakte Domtoren).

De eigenaar Ruud vertelde mij dat hij ook Breitling wil gaan verkopen maar dan moet de bovenverdieping verbouwd worden (hele grachtenpand is van de eigenaar en familie) en dat zat er voorlopig niet in met de huidige “crisis”.

1 like