Ik doe altijd overal aan mee qua winakties, in 2011 een volledig verzorgde reis jaar de olympische spelen in Londen gewonnen en afgelopen zomer een week lang naar een festival in Zamardi (Hongarije). Vorig jaar een ice watch gewonnen en afgelopen weekend weer aan horloge namelijk een… ja… GUESS horloge
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken zeggen ze wel eens, maar wat tikt zo’n chinees quartz uurwerk. Word er s’nachts bijna wakker van, maargoed winakties blijven leuk vooral als je zo nu en dan nog eens wat wint.
4 likes
Gefeliciteerd! Voor de rest leuke prijzen😉
1 like
Leuk toch! Ik weet niet of ik je topic kaap maar misschien wel leuk om aan te vullen met mijn gewonnen horloges?
Vorig jaar een social media like-deel-win actie van TW Steel deze 2 gewonnen:

En ooit bij de plaatselijke juwelier na het invullen van een prijsvraag (wat is de aandrijving van dit horloge?.. kinetic) deze jongen:
De rode TW heeft mijn vrouw gehouden, de groene heb ik weggeven aan een kennis en die dikke Seiko, daar loopt nu iemand mee rond die ik daarvoor geen toestemming heb gegeven
1 like
Die wensen we allemaal een stevige kinetic-kortsluiting naar zijn pacemaker toe!
6 likes