Volgende week gaan we een paar dagen naar Den Haag.
Bij welke juweliers moet ik zeker even naar binnen lopen en bij welke juwelier kan ik een Tudor Pelagos of Black Bay bekijken.
Met vriendelijke groet, Jacob
Volgende week gaan we een paar dagen naar Den Haag.
Bij welke juweliers moet ik zeker even naar binnen lopen en bij welke juwelier kan ik een Tudor Pelagos of Black Bay bekijken.
Met vriendelijke groet, Jacob
Zeker bij van Willigen binnenlopen, helaas zijn er geen officiele Tudor-verkooppunten in Den Haag.
Zeker bij van Willigen binnenlopen, helaas zijn er
geen officiele Tudor-verkooppunten in Den Haag.
Helaas heb ik ze al poos niet meer gezien. Schaap en citroen had sporadisch n model, maar was alweer vele maanden geleden.
Zeker van Willegen, maar ook Steltman (tu)
Mooie winkels, prachtige klokken maar zeker geweldig personeel…!
Tudor is helaas zelden te bekijken, Heetman in Rotterdam of Filipucci in Maastricht zijn dan ook de enige waar ik van weet dat ze te bezichtigen zijn.
Veel plezier sowieso !!
Pieter.
Overigens, als je t lage en midden segment vd swatchgroup interessant vind, ook zeker bij de bijenkorf binnenstappen. Daar hebben ze n swatchstore in shop.
En de vitrines ernaast met oris e.a. De vitrines tegenover met seiko’s, waarinder de gps astron, maar ook tritum tubes luminox, victorinox (kweenie meer of ze de inox hebben), gshocks en nog vele anderen.
Ik ga samen met mijn vrouw, dus de bijenkorf staat sowieso op de agenda.
Op de sites van van Willegen en Steltman staat veel moois, dus daar ga ik zeker ook even kijken.
Ik had in een andere post (al wat ouder) gelezen dat Schaap & Citroen Tudor verkoopt, maar ik begrijp dat dit niet meer het geval is. Helaas.
Mijn vrouw heeft inmiddels voorgesteld om ook maar eens in Maastricht te gaan kijken.
Dat is sowieso een goed idee, Maastricht.
Heerlijk om een volledige dag, beter twee rond te lopen en te genieten van alles wat Maastricht te bieden heeft.
Waaronder een aantal juweliers waar je geweest moet zijn
Burger, Filipucci, Steiner en Martens… Een waar walhalla voor de horloge enthousiast.
Veel plezier alvast…
Pieter.
Amsterdam Diamond Center, Rokin 1, Amsterdam tegenover de Bijenkorf heeft een aardige collectie Van TUDOR.
de Laatste Forummeeting zijn we begonnen in de Bijenkorf… Ik heb daar ook even staan kijken bij al het moois… de Tissot PR516 lag me daar tegemoet te glimmen… en een klein stemmetje in mijn hoofd riep al “die!..” en dat heb ik onthouden…
wat Tudor betreft… Maastricht… ik ben er al in geen eeuwigheid meer geweest… 12 jaar om precies te zijn…
Maar… ik herriner me wel een aantal winkels met mooie tot heel mooie horloges… uitstekende kersenvlaai, goede koffie, en zeer vriendelijke bediening…
als vrouwlief voorstelt naar Maastricht te gaan… zou ik haar zeker volgen… 'k zou willen dat er eens een vrouw tegen mij zou zeggen:“zeg schat?.. zullen we naar Maastricht gaan?”… 't is hiervandaan 3 uur rijden… nou en…
Wil je echt helemaal los, bezoek dan Düsseldorf eens. Alles is daar te bewonderen en doen ze daar niet moeilijk om de prijzen erbij te etaleren. O ja, er is ook een stadsbrouwerij en Düsseldorfse kruidenbitter genaamd Killepitsch als afterburner.
Ik ben overigens een ras Hagenees en heet ik je van harte welkom in de Hofstad hoor!!! Alleen weinig Tudor te vinden:)-D
Groeten, René
de Laatste Forummeeting zijn we begonnen in de
Bijenkorf.
Die dag stonden idd n aantal shops op de agenda, zoals vd eerder genoemde s&c, v willigen en steltman, maar ook juweelco, watch-site en dacht dat sommigen ook bij potma hebben gekeken.
klinkt goed!
Misschien ook eens gaan kijken in het nieuwe jaar
Toch even binnen gelopen bij Schaap & Citroen.
Ze zijn geen officiëel verkooppunt van Tudor meer, maar hadden nog wel een paar modellen liggen waaronder de Pelagos. Wat een prachtig horloge is dat toch.
Toch even binnen gelopen bij Schaap & Citroen.
Ze zijn geen officiëel verkooppunt van Tudor meer,
maar hadden nog wel een paar modellen liggen
waaronder de Pelagos. Wat een prachtig horloge is
dat toch.
In Den Haag?
Ja, in Den Haag.
Ze hadden een Heritage Chrono Blue, een Pelagos en een rode Black Bay liggen.
Ja, in Den Haag.
Ze hadden een Heritage Chrono Blue, een Pelagos en
een rode Black Bay liggen.
Gaaf. Ik probeer dan ook maar es n keer langs te gaan.
je kan altijd nog ff snel op de terugweg via het diamondcenter op de damrak gaan, daar liggen ze in de schappen, je hebt er niks aan maar toch…