Watchstick_81

Gisteravond alleraardigst ontvangen bij @jvk_1971 om de Mark XVIII te bekijken. Na een leuk gesprekje tot een goede deal gekomen en de IWC mee naar huis genomen.

Alles was correct en zoals vooraf gecommuniceerd, prettige ervaring.

Aanrader!

1 like

Vandaag een mooie Tudor overgenomen van @jvk_1971.
Gezellig gekletst over horloges👍
Zeker een aanrader.

2 likes

Prettige deal kunnen maken met @jvk_1971!
Tot de volgende keer. :ok_hand:

1 like

Een tijdje geleden een IWC boek van @jvk_1971 overgenomen. Snelle en duidelijke communicatie, verzonden in de originele doos en we hebben lekker gekletst over horloges. Zonder dat ik het wist, had ik te veel geld overmaakt. Dit werd tot mijn verbazing gewoon weer teruggestort door Jordy :+1:
Echt een aanrader, zal zeker nog een keer iets kopen/verkopen!

1 like

Een tijdje geleden inmiddels… maar een mooie horlogekist overgenomen van hem.
Volgens afspraak en als bonus wat horlogedocumentatie erbij. Blij mee!

1 like

Catalogus overgenomen van @jvk_1971. Heldere communicatie, snelle verzending en exact als beschreven :+1:t2:

1 like

catalogus van IWC uit 1996 gekocht. Razendsnelle deal, pakje werd zelfde dag verzonden. Daarna nog anderhalf uur via Whatsapp geouwehoerd over korfbal :joy: o nee, horloges :joy::+1:

3 likes

Gisteren mijn Speedmaster Speedy Tuesday aan Jordy (jvk_1971) verkocht. Eerst even telefonisch contact en daarna bij hem thuis afgesproken. Makkelijk afspraken gemaakt over hoe betaling te organiseren (we zijn er achter dat via internetbankieren alles inmiddelijk erop staat). Prettig gesprek en vlotte afhandeling. Uitstekende, nette kerel.

1 like

Vandaag bracelet voor mijn recent aangeschafte ST2 van @jvk_1971 gekocht. We hebben al eerder zaken gedaan, en ook nu weer prima. Jordy was zelfs zo goed om de bracelet er voor me op te zetten. Prettig contact, betrouwbare kerel, en allebei nog enkele horloges over en weer geprobeerd. Voorbeeld van hoe het op het HF moet lopen.

1 like

Ik heb mijn mooie Omega box verkocht aan @jvk_1971
Het was een prettige ervaring met Jordy.
Snel betaald maar nog belangrijker, vriendelijk en duidelijk in de omgang.

Veel plezier met de mooie aanwinst!

1 like

Alweer een positieve ervaring binnen het mooie Horlogeforum, ditmaal met Jordy @jvk_1971.
Leuke communicatie over een mooie IWC catalogus, die dus nu mijn kant op komt!

Zeker een aanrader, een goed forumlid.

Groet, Matthijs

1 like

Zojuist de aankoop van een catalogi afgerond. Vlotte, nette, duidelijke en volledige informatie met betrekking tot de kosten en de staat van de aangeboden producten. Zeker een aanrader om in goes vertrouwen iets over te kunnen nemen.

Groetjes

1 like

Zenith catalog binnengekregen van forumlid jvk_1971 .
Heerlijk leesvoer en bedankt voor de snelle verzending!!

1 like

JLC catalogus van @jvk_1971 overgenomen. Gezellige babbel, vlotte verzending, toppie verpakt en hats mooie aanwinst voor de koffietafel en leesvoer erbij. Topper!

1 like

Afgelopen week een heerlijk NATO’tje overgenomen van Jordy. Vlotte communicatie en een prettige deal genaakt. Dikke aanrader!

1 like

Een tijdje geleden een mooie Omega 1171 band met 633 endlinks van Jordy overgenomen. Super geholpen, top verpakt, super ervaring!

1 like

Een tijd geleden een aantal IWC catalogussen van @jvk_1971 overgenomen. Uiterst vriendelijke communicatie en behulpzaamheid. Boeken ook uitstekend verpakt. Al met al fijne koopervaring!

1 like

Uiterst vlot en behulpzaam te woord gestaan,in mijn probleem aangaande mijn 633 endlinks van de 145022.
Jordy had nog een NOS setje liggen en direct dezelfde dag het pakketje nog in orde gemaakt.
Dit is nou excact waar HF voor bedoeld is.Geweldig!

1 like

Vandaag m’n 3572.50 aan Jordy verkocht, ik mocht hem zelfs komen brengen😜.
Eenvoudige en duidelijke deal met een prettig persoon.
Aanrader dus.
gr Gradus

1 like

Zojuist een IWC catalogus overgenomen van Jordy @Watchstick_81 en dat ging super soepel. Aardige kerel ook. Aanrader!

1 like