Jwz

Mijn SKX007 verkocht aan JWZ. Ging allemaal erg vlot en een mooie deal gemaakt. JWZ prima koper dus :relaxed:

1 like

De (net binnengekomen) Squale 1512 blue blasted aan JWZ verkocht. Supersnelle deal, erg fijne communicatie. Aanrader!

1 like

Horlogebox aan JWZ verkocht. Prettige communicatie en vlotte betaling. Prima koper; aanrader!

1 like

Bandje aan @jwz verkocht naar volle tevredenheid!

1 like

Ook als verkoper aanbevelenswaardig. Snelle deal prettige communicatie en horloge in staat zoals beschreven. Toen hij wat meer krasjes ontdekte bij het inpakken ging er hup alsnog een tientje vanaf.

Dat is nog eens fair zaken doen.

Tot een volgende keer!

1 like

Nog nooit zo een snelle deal gerealiseerd als met @JWZ. Binnen 45min een deal gesloten, horloge overhandigd en betaald gekregen. Triple A++

1 like

Een fantastische gemodde SKX007 overgenomen Alex aka @JWZ. Wat een klatser van een horloge. Goede prijs, snelle verzending, heldere en vlotte communicatie. Duidelijk een kenner en enorm liefhebber van horloges. Ik zou absoluut nog een keer zaken doen met Alex. Absoluut een aanrader! :sunglasses:

1 like

@JWZ verstuurde een horloge nog voordat de betaling binnen was. Dat kan als je elkaar vertrouwt en daarom voelde deze razendsnelle deal heel goed. Tot de volgende keer Alex!

1 like

Horloge dat ik zelf nog niet eens heb ontvangen, verkocht aan @JWZ. Het geld was al overgemaakt voor ik een slok van mijn bier kon nemen. Top!

3 likes

Halios Seaforth overgenomen van Alex. Zeer blij met deze nieuwe aanwinst. Dankjewel Alex en ook Ide @anon50762135EV voor de goede zorgen vwb het opsturen…en natuurlijk de mooie foto’s die mij over de streep hebben getrokken :+1:

3 likes

3 Prachtige Miros NATO’s binnen van JWZ!

Thnx voor de snelle service. :ok_hand:

1 like

Ko band overgenomen van @JWZ
Gewoon erg nette band en precies zoals beschreven, ook een goede prijs!
Bedankt en tot de volgende keer!

1 like

Twee zulu bandjes overgenomen van JWZ, top bandjes voor een goede prijs. ben er wel achter dat zulu toch niet mijn ding is, maar dat terzijde.