'k wis niet meer dat ik hem nog had

Tijdens het opruimen van een gigantische berg rotzooi in ons huis, kwam ik een aantal sigarendoosjes tegen. Sommigen rammelden, en ik nam (gelukkig) de moeite om ze toch maar even te openen. In een van de doosjes lag nog een Seiko 6139-6002 Chronograaf, die ik lang geleden als verloren had beschouwd.
Ik weet nog dat dit horloge onderdeel uitmaakte van een doos oude spullen die ik voor een prikkie had gekocht. Hoe kon ik ooit deze prachtige Seiko uit het oog verloren hebben.

Ik draag hem vandaag (en de komende dagen), als eerbetoon aan de vroege automatische Chronografen.

en wát voor een. Mooie chrono’s maakte Seiko toch!

Het is Idd een plaatje…wat een zoldervondst…kwam ik het zo maar tegen.

leuk om dat weer terug te vinden…
Opnieuw veel plezier ermee :wink:

Jaja, schatten op zolder, je weet wel, heb in de tijd ook zo nog vondsten gedaan.
De oude garde van het forum zal zich dat nog wel herinneren.

Zeer mooi Hans, koesteren en niet meer verloren leggen. :wink:

Zo hoop ik ook nog eens een Patek P. tegen te komen in een doosje. Alleen kan ik me niet meer herinneren of ik er ooit één gehad heb :+

En hij ziet er nog goed uit ook, Hans! (tu)

Ziet er goed uit! Helaas heb ik dat soort dingen niet ergens in een vergeten doosje liggen…

Goed man! Dat bandje is zeker een s-strap van Yaffle? Ik zou wel willen dat ze die dingen in 22mm zouden maken. Zeker met de modernere horloges die een grotere lugmaat hebben…

Draag 'm in gezondheid!

Menno

Mooi en origineel (tu)

Stukken beter dan de geverfde exemplaren die je tegenwoordig veel voorbij ziet komen…

Mooi is die zeg, ik heb zo’n eentje lang geleden gewoon weggegeven aan aan collega, toen ik nog geen seiko verslaving had… Heb ik nu wel spijt van hahah.

Ik ga gelijk mijn oude rommel opruimen in de hoop iets moois te vinden…wat een pracht horloge!

groet, justin

Tja, dat is dan weer het nadeel van vaak verhuizen.
je komt geen vergeten doosjes meer tegen helaas.

Zo ben ik een hele oude prisma kwijt, (waarschijnlijk met een verhuizing) en hoop nog elke keer dat ik hem weer tegen kom, maar ik ben er bang voor.

Maar Hans, veel plezier met je “nieuwe” aanwinst
Snel een mooie band erom, en dan veel draagplezier