Kaan

Zojuist een SKX009 vekocht aan @Kaan
Snelle deal en komt afspraken na. Aanrader en hopelijk tot ziens.:+1:

1 like

Zojuist de SKX009 van @svmnb1 overgenomen van @Kaan. Zeer snel en prettig tot een deal gekomen. Pakketje bomb-proof verpakt en de SKX009 binnen de kortste keren om de pols. Niks meer te wensen, aanrader.

1 like

Nato overgenomen van Kaan. Vlotte deal zoals het hoort. Bij thuiskomst van vakantie lag hij netjes op de mat. Geen onvertogen woord, volgende keer weer! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Een Uncle Seiko waffle strap overgenomen van @Kaan . Snelle afhandeling, verzending en top verpakt. Kortom aanrader.

1 like

Van het weekend een mooie Tissot PRX aan @Kaan verkocht.
Snel een deal kunnen maken. De afgesproken prijs werd meteen overgemaakt naar mijn rekening.
Prettig en snel contact, aanrader!

Kaan heel veel (draag) plezier van het horloge :+1:t2:

1 like

Horloge gekocht van Kaan.

De communicatie was heel vlot en aangenaam.
De levering gebeurde snel.
Het pakket was :bomb:-proof
Het horloge was perfect zoals omschreven.

Top !

1 like

Onlangs een MN strap van @Kaan overgenomen. Vlotte communicatie en het bandje lag binnen 24 uur op de mat! Aanrader!

1 like

De man met 2 ervaring topics. Komt vast doordat iedereen goede ervaringen heeft. Zo ook ik, en wel bij de aankoop van een tropic bandje.

1 like

Ik heb @Kaan’s BB58 blue overgenomen. Bij een eerste moment van overdracht zat er een plekje op de wijzerplaat. We waren het erover eens dat daar eerst naar gekeken moest worden. Hij is toen naar de AD gegaan en heeft het horloge laten nalopen. Achteraf bleek het een stofje te zijn.
Een tweede keer afgesproken en alles in orde! Hele goede en correcte ervaring, een aanrader!

1 like

Goede communicatie, de staat was zoals beschreven, top!!!

1 like

SARB017 gekocht van @Kaan Prima prijs, snel afgehandeld, horloge is zoals beschreven. Dank U !

2 likes

Seiko verkocht aan @Kaan.

Hele enthousiaste horlogeliefhebber, komt keurig zijn afspraken na. Gezellig over horloges gesproken en de deal beklonken

Veel plezier met het horloge kerel

Anytime again

1 like

@SAT Dank je wel! Het was gezellig :hugs:

1 like

Een mooie Explorer gekocht van @Kaan. Heerlijk snelle en duidelijke communicatie: binnen 14 uur van advertentie naar koop waarbij we Kaan ook nog de helft van de reisafstand voor zijn rekening nam.
Kortom: bijzonder prettige ervaring!

2 likes

Na enige tijd geleden een deal te hebben gesloten met @kaan, vandaag de deal daadwerkelijk uitgevoerd.
Alleen maar goede woorden voor kaan.
Eerst moest hij wachten op mijn horloge, aangezien er een klein mankement aan was, waardoor deze even terug moest naar de fabriek. Dit duurde ruim twee maanden….
Tijdens de deal had ik niet de goede betaalpas meegenomen. Dus de betaling lukte niet. Toch hebben we de ruil door laten gaan en kreeg ik het vertrouwen. Dus thuis pas de bijbetaling kunnen overmaken. Alles is natuurlijk goedgekomen, maar er waren wat hobbels vanuit mijn kant…
Al met al zeker een aanrader vind ik.

1 like

Fijne deal gesloten met @Kaan , Goede en betrouwbare gozer.

Aanrader :+1:

1 like

Deze m’neer…no nonsense vlotte knaldeal achter de rug. Prettige communicatie, vlotte betaling en een prima vent. Anytime again! :muscle:

1 like

Gisteren horloge overgenomen van @Kaan. Makkelijk en leuk contact, zeer vriendelijk ontvangen met koffie. Leuk gesprek over horloges…Maar belangrijkste…horloge in staat zoals beschreven. Transactie soepel afgerond. Kortom aanrader om met Kaan zaken te doen.

2 likes

Heren bedankt voor de mooie woorden :hugs:

Maar ik had hier al een topic.

Kunnen we deze samenbundelen admin :grinning:

1 like

Mooie deal gedaan met @Kaan, zijn sarb017 overgenomen en werd ook nog door hem bezorgd :smiley:. Deal was binnen een half uur helemaal afgedaan. Super fijne communicatie en vlotte afhandeling, zeker een aanrader om met @Kaan zaken te doen.

1 like