kabana88

Gisteren mijn horloge aan Khas verkocht. Prettige en snelle communicatie en afhandeling. Veel plezier met je mooie nieuwe Super Seville! :grin: @kabana88

1 like

Op hemelvaartsdag heb ik de Rolex DJ 1601 van Khas gekocht. Een erg goede ervaring over de deal. Goede communicatie en afhandeling. Many many thanks @kabana88 voor mijn eerste Rolex!!

1 like

Recentelijk een Oris Pointer Date verkocht aan (@kabana88) Khas. Een hele sympathieke kerel die zijn afspraken nakomt. Een absoluut betrouwbare koper dus!

1 like

Een mooie Tissot Gentleman verkocht aan Khas @kabana88. Communiceert op een prettige en nette manier, biedt realistisch en komt zijn afspraken na. Hier kan je dus met een gerust hart je horloge aan verkopen en vast ook wel van overnemen :grinning:

1 like

Recent een mooie ruil gedaan met @kabana88. Onder het genot van een drankje de passie kunnen delen met een horlogefan, een aanrader. Bedankt en wellicht tot ziens!

1 like

Gisteren een mooi horloge ontvangen van Khas (@kabana88), helemaal naar verwachting. Steeds aangename communicatie, horloge was heel goed verpakt, en snel verstuurd ook.
Aanrader om mee te werken !

Dankjewel Khas ! :smiley:

1 like

Prachtig horloge overgenomen van Khas. Snelle reactie, snelle deal en nog sneller binnen.

Bedankt @kabana88 :ok_hand:

1 like

Geslaagde deal nr 2 alweer. Blijft wat mij betreft een dikke aanrader! Veel plezier met het horloge @kabana88 :slight_smile:

1 like

Een paar weken geleden een super mooie Breitling overgenomen, goede ervaring @kabana88

Fijne deal gedaan met @kabana88. Horloge in de staat zoals omschreven, mooie prijs afgesproken en alles volgens afspraak geregeld. Top! :slight_smile:

1 like

@kabana88 had interesse in een horloge wat ik aanbod en binnen 2 berichtjes hadden we al een akkoord en was de deal beklonken. :clinking_glasses: Een paar minuten later stond het geld al op mijn rekening.
Na ontvangst van het pakketje kreeg ik een alleraardigste terugkoppeling wat leuk om te horen is. Kijk, daarom is flipperen op HF zo leuk en vertrouwd. :ok_hand:

Khas komt zijn afspraken na en is een aanrader om zaken mee te doen. :100:

1 like

Vandaag mijn horloge verkocht aan @kabana88 met een mooie inruil. Zeer prettige liefhebber om zaken mee te doen!:+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @kabana88. Fijne communicatie, en vlotte afhandeling. Veel plezier met de Omega, Khas!

1 like

Mooie Grand Seiko overgenomen van @kabana88 fijne vent met echte horlogepassie. Aanrader dus!

1 like

Hier ook een zeer positieve ervaring met @kabana88 . Veel plezier met de Omega, Khas👍

1 like