Hallo ben hier nieuw. Heb n wat ouder quartz horloge kado gekregen. De naam op de wijzerplaat is Erowa. Ik ken Erowa niet als horlogemerk en kon op t internet er ook niets van vinden. Als oud spuitgieter weet ik dat matrijs makers vonkerosie machines gebruiken van de zwitserse fabrikant Erowa.
Ik vermoed dat dit horloge als relatie geschenk aan n klant is gegeven.
Ik hoop dat hier n lezer enig idee heeft wat het type en oorspronkelijke merk is van dit kado . Bvd .
5 likes
Zou kunnen dat het een relatiegeschenk is geweest. Mikrolisk kent het merk iig niet.
Welkom trouwens ![]()
Uurwerkfoto is trouwens niet goed leesbaar. Ik kan Swiss made en Three jewels onderscheiden, meer niet ![]()
1 like
Dank . Lijkt dus inderdaad n relatie geschenk van de firma Erowa te zijn
1 like
Zal eens zoeken waar Erowa in Zwitserland gevestigd was en waar ze mogelijk dit type horloge hebben laten voorzien van hun beeldmerk op de wijzerplaat van deze chrono
Er zijn talloze bedrijven die horloges maken voor klanten, en die adverteren zichzelf meestal niet, dus dat wordt een lastige opgave. Een scherpere foto van het uurwerk kan je wel leren wat voor uurwerk is gebruikt, maar de fabrikant van het horloge zal er waarschijnlijk niet op staan.