Kahan

@Kahan

• Snelle en vlotte communicatie
  • Duidelijke afspraken nagekomen en betaling meteen uitgevoerd na overeenkomst
  • Een plezier om met zo iemand een deal te sluiten

bedankt !

1 like

Wederom een top deal met @Kahan gesloten. Weer een klassieker (Oranje Monster) terug in de box. Communicatie en service waren weer 5 sterren :raised_hands:t5:

Churandy Martina zou zeggen: ‘Ik ben blij’ :smiley:

1 like

Ook voor mij(n) (vriendin) enkel positieve woorden over @Kahan.
Fijn contact met Kahan in aanloop naar de koop. Keurig verpakt en snel verzonden.
Bedankt!

1 like

Mooie Seiko 5 gekocht van Kahan. Duidelijke communicatie en snelle levering. Stevige verpakking en “gratis” etui erbij.Blij mee.

1 like

Horloge gekocht van @Kahan. Vriendelijk en zeker een aanrader om zaken mee te doen. Tot volgende keer. :+1:t3:

1 like

De Seikonaut overgenomen van @Kahan, prima en vlotte deal, netjes verpakt en snel geregeld. Bedankt!

1 like

Rubber bandje verkocht aan @Kahan, snel tot een deal gekomen, geld vlug op de rekening.
Toonde ook veel begrip voor het iets later verzenden ivm familiale omstandigheden.

1 like

Band overgenomen van @Kahan. Goede communicatie, snel verstuurd en goed verpakt. Zeker een aanrader!

Ik kon het niet laten en een vlotte deal met @Kahan gesloten.

Mijn verzameling Casioak is bijna compleet. Kahan is de beste :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Een mooie Phoibos van @Kahan overgenomen voor een zeer nette prijs. Na betaling ging het pakje snel op de post.
Kortom een zeer prettige deal!

1 like