@marnixmoed Zijn er nog updates?
Yep, hou hun Facebook pagina in de gaten. Dat zie je dat ze na n batch msw 1st gen de afgelopen tijd met n batch ssw 2nd Gen kasten bezig zijn.
Dus hoe lang ik nog op mān msw 2nd Gen moet wachten is me n raadsel. Deadlines worden keer op keer verschoven.
Wacht jij ook nog?
Ik wacht idd ook op de 2e generatie (denk ik). Eerst moet deze nog komen, hoop in 2017 en dan wil ik er eerst even een goede review over lezen. Misschien wacht ik wel op jou
Ik mag hopen 2017ā¦
Ok ok, ik verwacht wel in t nieuwe jaar. Is nu kwestie v productie, daar waar eerst nog n hoop tijd ging zitten in ontwikkeling en partners zoeken.
Enfin, tot die tijd heb ik iig al de msw 1St gen. Kwa specs is de 2nd Gen overigens hetzelfde. Alleen de Lugs zijn anders.
Had er 1 verkregen uit een ruil, iets korter dan een jaar terug. Wel grappig dingetje, wel loeizwaar trouwens⦠Begreep nooit waarom ie altijd stil stond nadat ik m een tijdje had laten liggen. Young & Stupid
Hier ook nog steeds geen mail van Kairos ontvangen, zal wel eind 2017 worden. Ik snap echt niet waarom het zo lang moet duren, volgens mij is het een eenmansbedrijf ofzo.
Is bij jou de accu ook zo snel leeg? Ik kom er amper de dag mee door
Ze zijn n klein team en werken samen met andere partners. Alleen als kleine partij kan t zijn dat ze niet hoog op de lijst staan om onderdelen aangeleverd te krijgen.
Dat kan voor vertragingen zorgen. En er zal ook niet n heel leger zitten om ze allemaal in elkaar te zetten.
Wel erg frustrerend dit lange wachten. Heb je de msw of ssw besteld? En gesloten of open lugs?
Over lang wachten gesproken. In ongeveer dezelfde periode hadden ze de t-band geĆÆntroduceerd. Een smart strap die op de meeste horloges zou moeten passen.
Guess what? Die heeft n reboot gekregen, omdat het 1e project niet lukte. Dus ook weer langer wachten. Ze bieden hier wel expliciet de mogelijkheid aan om je geld terug te krijgen.
Hier de originele versie
https://kairoswatches.com/images/tbands/tband/od/s1_call.png
Zelfs 3 varianten in eerste instantie voor alleen trilling en lichtje, zwart wit schermpje, or full color oled scherm.

En hier hun reboot

Droeg m nooit vaak, inmiddels al heel lang weg hoor
Ik heb de MSW115 met open lugs, die is wel het mooiste vind ik.
Toegegeven, ik vind t ook niet n erg draagbaar horloge door zān formaat en gewicht.
Daarnaast vanwege mān werk vind ik t ook niet praktisch dat ie goed waterdicht Is, geen geschroefde kroon heeft, en de mijne n leren band heeft wat imho niet goed combineert met water. Aftermarket (metalen) banden
Huh?! Ik dacht dat alleen momenteel de ssw met open lugs waren uitgebrachtā¦
Mag ik vragen sinds wanneer jij em hebt binnengekregen? Ik Was 1 vd early birds, maar Had nog niks gehoord.
Sorry, nog niets binnengekregen dus ook nog aan het wachten maar de MSW115 heeft ook open lugends.