Mijn Poljot Buran 3133 verkocht aan @KaiseRRuby .
Het was een hele prettige verkoop , aardige rustige man , vooraf een prijs afgesproken en er wat bandjes bij gedaan . Ruben vond het horloge meteen mooi en voor een vintage in top staat .
Al met al duurde het 15 minuten .
Aanrader om zaken mee te doen !
Bert59
Een hele mooie Candino van [KaiseRRuby overgenomen, (ruil) zeer netjes! 5 sterren, dankjewel
VrGr uit het noorden @SandroZ
Horloge overgekocht van @KaiseRRuby. Alles verliep zeer vlot, met heldere en vriendelijke communicatie. Aanrader!
Horloge (omega speedmaster reduced) verkocht aan Ruben, snel tot een deal kunnen komen en heel vriendelijk.
2 mooie KO banden overgenomen van Ruben! Vlotte communicatie, realistische prijs en snelle afhandeling.
Vriendelijke kerel met humor
Ruben heeft een en ander overgenomen. Direct ter zake, prettige communicatie en de overeenkomst is gewoon lekker verlopen. Aanrader, 5 pleesjes
Jaeger van Ruben overgenomen. Ruben heeft nog geholpen met de band op maat maken en voor lekkere koffie gezorgd. Al met al helemaal top en blij met het horloge en de transactie met Ruben!
Vandaag een horlogedoos voor mijn zoontje opgehaald bij @KaiseRRuby. Hij is er super blij mee. Dank voor je flexibiliteit in het ophalen van de doos.
Een leuke Omega verkocht aan @KaiseRRuby. Leuk onderhandeld en vlotte afwikkeling. Veel plezier met het horloge!
Vandaag mijn IWC doorverkocht aan @KaiseRRuby . Een onverwachte snelle deal maar wel met twee blije mensen! Aardige gast en prima zaken doen. Veel plezier ermee!