Kalle Slaap

Wilde dit alleen maar delen. Geniet altijd van zijn lessen. Dit wordt nu ook nog breder erkent.
Ik hoop dat dit niet tegen allerlei regels ingaat…

43 likes

Kalle Slaaps fellowship mag niet worden onderschat. Hij is één van de meest gedreven Fellows of The British Horological Institute. Zijn kennis en kunde is de Britten zéker niet ontgaan.

Kalle Slaap: van harte gefeliciteerd met uw toegewezen lidmaatschap van de BHI, één van de meest gewilde soort van eer die een horlogemaker ten deel kan vallen!

1 like

Bedankt voor het delen van deze info over één van Nederlands beste horlogemakers. :smiley: :+1:

1 like

@BroederBill natuurlijk. :smiley:

2 likes

Kon je de slaap niet vatten @BroederBill ? Midden in de nacht deze post…

Wacht met smart op je post over Dik Wakker!

10 likes

Met op de achtergrond muziek van REM :blush:

4 likes

Mooi voor Kalle Slaap. Mijn felicitaties!

2 likes

Tja niet iedereen slaapt 8 uur aaneen. Kwam deze recente benoeming/erkenning in de nacht tegen. Maar voel je niet bezwaard meer mensen te benoemen die in jouw ogen het verdienen.

Jammergenoeg ken ik niet alle verborgen horloge helden.

2 likes

Congratz @Kalle :100: :facepunch:t2:

2 likes

Gefeliciteerd @Kalle !:+1:

2 likes

@Kalle is een hardwerkende, zeer deskundige, echte vakman en een bijzonder aimabele kerel. Dik verdiend, dit! :medal_military: :champagne:

2 likes

Congratz, @Kalle! :tumbler_glass: :tumbler_glass:

Gefeliciteerd! :ok_hand:t2::four_leaf_clover:

Tegek!

Ik kijk altijd met veel plezier naar zijn YouTube kanaal. Heerlijk oprecht, zonder poeha, feitelijke informatie in een gezellig en uiterst informatief jasje :clap:

Gefeliciteerd @Kalle :tada: