Ik heb toen ik klein was een horloge gekregen van mijn tante. Hij heeft al die tijd in een de doos gezeten en is weinig gedragen. Het gaat om een horloge van Alexander Hi- Tek ? Het is een horloge dat 2 deurtjes aan de voorkant heeft met een knop eronder waar je op kan drukken zodat de deurtjes open gaan en de tijd kan zien. Hij loopt verder niet meer maar dat is wel logisch na een tijd in de doos te hebben gezeten. Kan iemand mij misschien wat meer informatie overgeven ?
Groetjes Dudette
Ik heb jaren geleden een horloge gekregen van mijn tante. Het is een horloge van Alexander Hi-Tek ?
Ik weet niet hoe ik hier foto;s op krijg dus ik beschrijf hem.
Het is een zilverkleurig horloge met 2 deurtjes aan de voorkant die het uurwerk bedekken. Er zit een knopje onder de 2 deurtjes waar je op kan drukken zodat het uurwerk zichtbaar word. De horlogeband is met kleine bolletjes versierd.
ALs iemand me kan vertellen hoe ik hier fotos op krijg kan ik wel een paar fotos plaatsen.
Wie o Wie kan me helpen met informatie ?
Geen informatie over het horloge, maar foto’s plaatsen doe je door ze eerst ergens online te zetten (eigen homepage, of een fotosite waar je ze gratis kan plaatsen, en dan in je posts hier een link te maken naar die foto’s.
Dat laatste (de link maken, doe je door {img}http://www.linknaarjeplaatje.com{/img} te typen, waarbij je de { } haakjes vervangt door [ ] haakjes.