Krijg je wel een 10 voor lef hoor !
Begrijp er niets van. Advertentie van ene āRikā momenteel op MP:
Ik heb als troost maar even een echte om gedaan. Zonde geld ā ik zie het als boete om voor een dubbeltje op de eerst rij te zitten ļø Baal wel dat mensen dit bewust doen.
Dit dacht ik dus! Ik zal hem meteen verwijderen !
Advertentie is verwijderd, ik had hem gekocht en meteen op Marktplaats gezet,
Maar kreeg al wat reacties dat wellicht een nepper kon zijn, dus ik vroeg het hier en ik ben overtuigt dat het een nepper isā daarna de verkoper gecontact om te melden dat ik een nepper van hem had gekocht. En het antwoord wasā succes Rik !
Iedereen bedankt voor het beoordelen.
Jammer voor jou, maar succes met een volgende aankoop! Verder als jouw horloge goed loopt geniet er dan van.
Dus je hebt dit ding gekocht voor 170 piek?
Bij āVintage Orisā weet je gewoon meteen 99,9% zeker dat je belazerd wordt. Onthoud dat voor de volgende keer⦠Wel balen man! En bezopen dat ze ook op eBay staan, daar verwacht ik strenger beleid t.a.v. imitatie. Maar die hebben een nog veel groter aanbod te controleren, als ze daar al aan beginnen.
Yes
Klopt
10 min fietsen voor mij en mijn knokploeg, uh, Duitse herder, uh, teckel⦠laat anders ook maar.
Het adres is sowieso nep.
Maar de oris die nu aangeboden wordt is dus ook nep? Hij steekt er wel veel moeite in⦠zie dat jaap m graag wil hebben, dus misschien toch echt?!
Ik vroeg mij ook al af of die roodbruine Oris ook nep is?
De kast lijkt erg lelijk en grof afgewerkt dus dat is wel een aanwijzing
(ben zelf geen Oris fan/drager/kenner/liefhebber vandaar)