Kan iemand mij helpen wat de Waarde van mijn wittnauer ref: 3002

Ahhh, de eeuwigdurende kalender (tot 2017 ofzo?). Ik heb een paar van deze horloges geflipperd, in het staal.
Ik kreeg er toen rond € 150-200 voor, soms met doos/papieren. Meestal wel op originele band.

Edit: 2015 zie ik nu op mijn oude foto’s.

Edit2: damesmodel? Tja, dat is lastig…

3 likes

Dit is waarschijnlijk de dames uitvoering… met zo te zien een verguld kastje. Klopt het dat het zo’n 32mm groot is?
Beide drukken de waarde enorm naar “wat de gek ervoor geeft”.

Ik had dat artikeltje met informatie gevonden.

Zo te zien is iemand er wel een leven lang zuinig op geweest.

1 like

Ik heb in het verleden vaak gekeken naar de stalen versie hiervan. Je moet denken aan een 2 tot 300 euro mits deze goed werkt.

edit: ik lees nu dat het hier om de dames versie gaat. Genoemde prijs is voor een herenmodel. Dames horloges zijn altijd veel minder waard omdat dit voornamelijk een mannen hobby is. Dus dan wordt de prijs zeker de helft van wat ik hier noemde.

2 likes

hoi ruud ja idd 32mm

Allereerste hit op google: https://www.catawiki.nl/l/11410925-longines-wittnauer-3002-perpetual-calender-unisex-vintage-watch

Succes!

1 like

dank voor je bericht en hij werkt nog steeds goed

1 like

mark jij ook bedankt voor je bericht

hoi eddio een vraagje is deze horloge unisex?

1 like

32mm is nu een dames maat.

Ik weet niet hoe Wittnauer dit toen dr tijd in Amerika probeerde te verkopen.

Volgens dat artikeltje als dames model… en dat is dus wel killing voor de waarde. Net als mensen liever geen vergulde horloges hebben.

1 like

dank voor je bericht toch een dames horloge nou maar hopen dat er echt een liefhebber er intresse in heeft of een wonder moet gebeuren dat deze horloge in waarde springt of weer 50 jaar in de kast zetten haha

1 like

model is unisex maar de maat van 32mm is een vrouwenmaat.

1 like

dank u voor de reactie

Dit is volgens :face_with_monocle:mij het uurwerk wittnauer 3002 ( made in Japan :nerd_face: )
Groeten Iwan :motorcycle:

bedankt voor je bericht kaleiwan en had u ook dezelfde horloge?

@igmade, ne ik heb het niet, maar effen googelen en kwam het bij catawiki tegen :male_detective: