Kan iemand mij helpen wat de Waarde van mijn wittnauer ref: 3002

Heb je ook foto’s van de achterkant?

Foto’s uurwerk?

ja dat heb

bedankt voor het zoeken naar de waarde :hugs:

Je moet de kast open (laten) maken om het uurwerk te tonen :wink:

Wat een grappige complicatie zo met die dag en datum.

1 like

bedank voor je bericht Proenski weet niet hoe ik het zelf open kan maken waar kan ik die tools kopen weet jij dat toevallig en by the way ik weet totaal niks van horloges neem me niet kwalijk LOL ik heb deze horloge geërfd en we hebben het al tientallen jaren in ons bezit maar wij weten niet wat de waarde is en hopen dat we wat info kunnen hebben bedankt nogmaals

ja idd vindt ik ook echt heel apart

een kennis van me zegt
3002
W104

zegt u dat u iets?

https://www.google.com/search?q=wittnauer+3002&rlz=1C1CHBF_enNL820NL820&oq=wittnauer+300&aqs=chrome.1.69i57j0i22i30l3j69i60l3.14484j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://www.google.com/search?rlz=1C1CHBF_enNL820NL820&sxsrf=ALeKk01efqMXpKStUTDstQzACqk1WNMV8g%3A1606435682388&ei=YkPAX8mwF4_2kwWE4YvABg&q=wittnauer+2000&oq=wittnauer+2000&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeOgQIABBHOgYIIxAnEBM6AggAUOuOBVjfpgVgwbEFaABwAngAgAFDiAHTA5IBATiYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAECwAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjJ6c-ht6HtAhUP-6QKHYTwAmgQ4dUDCA0&uact=5

4 likes

Beetje Googlen doet wonderen, zie post @AstonMartin

2 likes

ik ben ook gaan google maar kan niet op een bepaalde bedrag komen of een schatting hoeveel het waard is of voor hoeveel ik het kan verkopen

Ik dacht dat Witnauer een oorspronkelijk Amerikaans merk was, maar op de dial staat “JAPAN” het horloge lijkt inclusief de complicatie enorm op een vergelijkbare Orient ( ik dacht ook dat Orient TRISTAR deze complicatie heeft gepatenteerd, en onderandere Raketa College heeft dezelfde complicatie )
ik zou de waarde vergelijken met een Orient en dan misschien een paar tientjes extra vanwege de naam Witnauer.

1 like

ik zag op google eentje staan voor US $1350,- ik denk niet dat dat realistisch is.
ik denk dat je meer moet denken aan €120,-

1 like

dank je voor je bericht Carpe_tempus