Kan iemand mij iets meer vertellen over dit horloge, merk Rival ancre

![afbeelding|666x500](upload://yrjUyuNzbLeKHtIlpVCm4eqrgBD.jpeg) ![afbeelding|666x500](upload://sSV12CCxL7iCwSHlk8Sr7EjC5BF.jpeg) ![afbeelding|666x500](upload://9LLSEeIsuQ8eAdBZ2FwS7TvxUFL.jpeg) ![afbeelding|666x500](upload://ibhzPCv8T4Nzfuqf42VHKHqpajO.jpeg) ![afbeelding|666x500](upload://lFK8imAo0wpeTujMssRYCE87evP.jpeg)

Kan iemand mij iets meer vertellen over het vintage merk Rival ancre

Even de foto’s zichtbaar gemaakt.

3 likes

Zonder foto van het binnenwerk is het meer gokken natuurlijk.

NATO strap suggereert fixed pins (en de foto ziet er inderdaad zo uit). De strap zit ook squished (verkeerde maat) dus tenzij die heel breed is, is het geen grote horloge (<30mm). Dat plus de stijl van de kast/wijzers/dial zou mij ergens jaren '30 doen gokken. Mogelijk ook een dameshorloge al zou ik daar mijn hand niet voor in het vuur steken.

De achterkant heeft griezelig veel afgezien, merkwaardig patroon ook (gepokt en diep gekrast), maar ik zie er geen ondermetaal doorschijnen. Zou zomaar zilver kunnen zijn.

Maar, foto’s van het binnenwerk dus aub :wink:

De band hoort er niet bij. Het horloge is ook niet van zilver en transpiratie heeft denk ik, behalve de krassen, invloed gehad op onderkant. Hij zal niet veel waarde hebben denk ik anders zouden er wel bellen gaan rinkelen. :slightly_smiling_face: