Kan iemand mij iets vertellen over het merk pequignet?

Ik ben bij een groot warenhuis geweest waar iedereen die er loopt denkt dat ze heel wat zijn, zelfs het personeel heeft die kuren(ra ra welke winkel, en ga door voor de hoofdprijs).

Maar goed, daar zag ik horloges liggen van het merk pequignet , deze horloge’s spraken me wel aan en zijn dan nu ook aan het (te lange)lijstje toegevoegt van horloge’s waar voor gespaard moet gaan worden, nu was ik casual gekleed, en kreeg dus geen aandacht van het personeel(zucht), zelfs niet toen er om gevraagt werd(waren veel te duk met het verkopen van d&g horloges), leek me ook niet dat het personeel daar enig verstand heeft van horloge’s, dus ik zal er nooit wat gaan kopen, tenzei er uitverkoop komt natuurlijk(3 dwaze dagen) hint hint.

Maar goed, wie kan mij wat vertellen over de geschiedenis van het merk, ik weet dat het een frans merk is, die werkt met eta uurwerken?

En hoe bevallen ze kwalitatief, ik ben echt weg van het staal gouden model(geen idee welk model het was(ja kreeg geen aandacht he).

Bedankt alvast.

Mooi mooi, maar ze zijn toch uitgevoerd met 18K goud, kloppen de prijzen dan ook wel die ik gezien heb?

Ik kan werkelijk niks vinden over het merk, de site ligt plat, heb wel een catalogus aangevraagt, maar wie weet hoe lang dat gaat duren.

Ik heb helemaal niets met dit merk. Wel heb ik een vriend die er helemaal gek van is. Hij heeft een model van ruim 2000 euro. Ik vind 2000 euro voor een quartzklok erg veel. Ik snap niet waarom ze zo duur moeten zijn.

De horloges die ik heb gezien waren automaat , met staal goud voor 1800 euro ofzo iets, vind de band erg mooi met de blokjes goud in combi met staal.

De horloges die ik heb gezien waren automaat , met staal goud voor 1800 euro ofzo iets, vind de band erg mooi met de blokjes goud in combi met staal.

Kopmels in Doetinchem, zal ik onthouden, als het eenmaal zover is(zal wel een poos duren is toch wel veel geld), een stukje rijden is geen probleem, is juist wel leuk dan kom je nog eens ergens!

Dei van jou vind ik erg mooi hoor!