Horloge is fake,maar het kan wel een replica zijn in echt goud.
Bijvoorbeeld in 14k of 18k goud.
Wil wel even een zuurtest doen voor je en bij “ echt “ goud, betaal ik je de huidige goudprijs.
Horloge is fake,maar het kan wel een replica zijn in echt goud.
Bijvoorbeeld in 14k of 18k goud.
Wil wel even een zuurtest doen voor je en bij “ echt “ goud, betaal ik je de huidige goudprijs.
Hahah
Zie jij een gouden breitling dan?
Ik zie een goudkleurig horloge. Of het een breitling is geen idee, dat laat ik aan de experts over. Of het echt goud is, ook geen idee. Het is in ieder geval op mijn beeldscherm wel goudkleurig!
Ik zie een goudkleurige nep Breitling dat dan weer wel.
Psies dat
Dat zag ik ook maar ik tikte 20 minuten geleden al het refnr in en was al duidelijk.
Leuke redding!
Wat zie je hier?
Ik denk een schoen, maar twijfel nog. Het zou ook een slipper kunnen zijn want de neus is niet te zien.
Kan @Schoen duidelijkheid verschaffen?
Brillenboer overslaan, direct door naar oogarts🤣
Ik zie een stalen chronomat.
Helpt dat jullie een beetje op weg?
Ik zie een verguld hopiehopeloselos (zoals de filosoof Bert zou zeggen)
Mint groen met grijs.
En een gouden chronomat.
Als het alleen aan de kleur ligt, mooie replica Denk dat de echte experts nog even dit topic moeten lezen
Geen expert, wel bekend met breitling;
Het woordje ‘automatic’ is wel erg naar rechts uitgelijnd.
De punt van de ‘A’ hiervan staat normaliter onder de E van ‘certifie’.
Op jouw foto is dat erg anders.
Echt of niet, ik verbaas me altijd al enorm dat:
Ik heb hele goede vrienden. Absoluut niet gierig en een enkeling enthousiast over horloges. Dit soort cadeaus worden echter nooit gegeven.
Is dit weer zo’n instinker waarbij de ene helft mintgroen ziet en de andere helft goud met glitters?
Kan de topicstarter ff aangeven of het staal of goud is…? Zijn we zo klaar!! Hoor hem ook niet meer!