Kan iemand mij vertellen of deze breitling orgineel is?

Juist, blijkbaar zien er mensen ook rozešŸ˜…

1 like

Zou dit dan ook een roze Breitling zijn?

1 like

Zijn de 15,30,45 en 12 niet geschroefd bij dit model?

Niet? ik krijg dozenvol van die dingen. Weet niet wat ik ermee moet.

4 likes

Geen idee, zijn het een beetje bruikbare dozen?

2 likes

Dat moet je aan de TS vragen, die bevond zich in de roze wolken bij het verkrijgen van de Breitling.

1 like

Bel gewoon even naar Breitling Nederland en geef het type & serienummer door.
Deze kunnen je gelijk antwoordt geven over de echtheid en mogelijk gekregen service bij Breitling.

Ik tel daar ook voor 99% de kelder- lade- en zoldervonsten bij.

1 like

Vind altijd zo jammer dat mensen daar meteen een mening over hebben. Het gebeurt toch echt. Heb voor mijn vader ook een yachtmaster gekocht. Puur omdat hij er altijd al 1 wou. Geld hoeft niet altijd een rol te spellen en het is vrijwel normaal ken genoeg verhalen.

1 like

Ok. En twijfelde die ook aan de echtheid? Niet vergeten dat je zelf twijfels uit hier.

1 like

Ik ga de topic sluiten. Bedankt voor de reacties ik weet nu voldoende.

Echt of nep? Je weet het nu kennelijk. Zou je dat hier ook willen delen?

Nee hij niet. Heb zelf ook een breitling en vond deze verdacht mn eerste blik als iemand hem omheeft en ff snel kijkt merkt je het niet maar als je iets krijgt of goed bekijkt merk je dingen.

Klok is nep. Heb ook iemand gesproken.
Jammer helaas.

1 like

Zonde, wel top dat je dat deeltšŸ‘

2 likes

Hang hem lekker aan de muur :+1:

3 likes

Maar is het horloge nu van goud of staal…? Ben toch wel benieuwd of ik nu ook naar de oogarts moet? Op de foto lijkt het van goud te zijn…

1 like

Zo dan ben je wel even zwaar opgelicht. Politie bellen!

@TS: het is niks persoonlijks! Maar het is vaak de manier waarop…

ā€žIk heb een horloge van een ā€žvriendā€œ gekregenā€œ of ik heb ik in een la of op zolder of weet ik waar opeens een horloge gevonden en wil graag weten of het echt is…

Als je al twijfelt of het horloge echt is, is het in 99% nep!

En dit keer waren de fotoā€˜s niet eens zo slecht, maar vaak moeten wij met wazige fotoā€˜s kunnen bepalen of het horloge echt is of niet!

2 likes

Helemaal mee eens. En als het nu een vintage horloge van een relatief onbekend merk bij het grote publiek is wat best wat waarde blijkt te hebben, kan ik me nog voorstellen dat die wordt weggegeven. Waarschijnlijk in de veronderstelling dat het gewoon een oud horloge is.

Maar Rolex en Breitling zijn toch voldoende bekend.