Kan iemand mij vertellen of deze Tag Heuer echt is...m vr gr Siebe

Absoluut!! Al 3 jaar lang wordt het mij op een Watch try aangediend :metal:

Gezellig toch? :+1:
Ik wens je hier een leuke tijd

2 likes

Pm gestuurd , alles oke
Voor de HF vrienden. Heb verkoper nagegaan en gesproken via FB , alles van zijn verhaal lijkt te kloppen. zoals gekregen werk 25 jaar etc etc. Hopelijk kan TS een mooi horloge scoren. Heb hem PM gestuurd met alle info en aangeraden bij aankoop iemand mee te nemen met kennis van zaken. Met de huidige info in dit Topic kan hij alles nakijken zoals de RR in Carrera bv.

1 like

Welkom Siebe in de wereld van de horloge gekkiesšŸ‘ ik wens je veel plezier op het mooie forum.

1 like

Yep. Daarmee ga je snel nat.

1 like

Eens. Denk dat @JanHendrik ook niet de druk aan kan om voor dom uitgemaakt te worden.

1 like

Do not Judge the Person, Judge the Act

Osho

1 like

download

1 like

Ik vind het vreemd verhaal…ik zou er met een boog omheen lopen. Wat ook toevallig is is dat de TS dezelfde taalfouten maakt als de adverteerder. :thinking:
Waarom zet de adverteerder er niet wat meer info bij? Zo is het maar wat gissen voor toekomstige kopers…

Deze horloges kun je nieuw krijgen voor 1900 euro. 1200 euro bij een obscure verkoper die op 2 plekken woont zou ik niet vertrouwen…

Ja, dat is dan toch een koude douche.

1 like

Een actie dom noemen is iets anders dan iemand voor dom uitmaken. Goed lezen. Zoveel slimme mensen doen wel eens iets doms…:grimacing::sunglasses:

Kom kom, je maakt het steeds groter.

1 like

Up :slight_smile:

1 like

Ok. Dat is waar. Daar heb je een punt. Zeg je nou dat ik te dom ben om te lezen :rofl:

2 likes

Je las het een beetje dom…:grin:

2 likes

:+1: :+1: :+1: :+1: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: komaan tekenen jij , we willen weer gauw genieten van je kunst

1 like

Zeg maar de Dom staat toch in keulen heb ik horen donderen? komaan VREDE

1 like

Ik dacht dat het Invicta was die een patent erop heeft en horloge uit de jaren 20.:man_shrugging:t3:

Doe mijn best, ben ook druk met de kinderen… nog kerstvakantie hier. #wanneergaandiescholenweeropen.

:laughing:

4 likes

Waar herken je het aan?

1 like

En dat allemaal te zien op een zeer slecht genomen foto?..knap.

1 like

Mooi geweest :face_with_raised_eyebrow: