Kan iemand uit de omgeving van Ingelmunster mij helpen? In de driehoek Kortrijk, Roeselaere, Waregem.

Ik wil een horlogegoodie kopen op tweedehands - het is iets zonder veel waarde - maar het zou goed passen in mijn verzameling.
Helaas schrijft de verkoper dat hij wegens ziekte niets op de post kan (laten) brengen.

Is er iemand op het forum die in (de buurt van) Ingelmunster woont of er regelmatig of weleens langs komt en het voor mij op zou willen halen en het daarna naar mijn adres in NL wil sturen?

Graag een PB als je me kunt helpen.
Alvast heel erg bedankt.
Maurits

Even moeten opzoeken waar het ligt, West Vlaanderen dus.

1 like

Hier ter verduidelijking een stukje kaart

1 like

Eén keer up in de hoop dat er iemand te vinden is.

Het lijkt het blauwe gedeelte wel :wink:

1 like

PB gestuurd

4 likes

Ik woon niet griezelig ver af dus ik kan in uiterste nood wel eens naar daar tuffen - 45 kilometer, kan ik de moto voor nemen ofzo, veronderstellende dat het geen joekel van een doos betreft - maar als er iemand dichterbij is is het wellicht handiger. :slight_smile:

2 likes

als de verkoper wilt kan hij tegen extra kosten ook het pakje bij hem thuis laten ophalen door Bpost , ik geloof iets van een 8 euro extra. totaal verzendkost is dan tot 2 kilo 18.85 eurokes

2 likes

Nu een update, geen up :face_with_hand_over_mouth:

Dankzij de hulp van @Stifstaf is het al bijna onderweg.
Ook de anderen die hulp aangeboden hebben mijn hartelijke dank.

5 likes

Correctie, je gouden Patek (mooie vondst hoor) is as we speak al op weg naar mn Bovenste Beste Buurland.

Groet

8 likes