Kan iemand wat zeggen over Siglo-xx prima dames horloge...?

Laatste keer weinig reacties. ben nog niet veel wijzer geworden.
Op internet nagenoeg niets te vinden (door mij dan) wel een heren horloge van het zelfde merk maar meer ook niet… dus kan iemand iets zeggen over dit SIGLO-XX Prima antichoc dameshorloge …? Datum…? Waarde…? Enz.

Inderdaad niet veel over te vinden. Helpt wellicht om je topic titel even aan te passen met correcte spelling van het merk.

Waarde? Wat de gek ervoor geeft. Mooi? Ik vind het niet. Datum? Ergens jaren 60 zou ik gokken.

SIglo-XX is Blijkbaar een Zwitsers merk:
http://www.mikrolisk.de/show.php?site=280&suchwort=siglo&searchMode=exact&searchWhere=all#sucheMarker

Verder is het een dameshorloge en die hebben helaas nauwelijks verzamelwaarde. Als de kast van massief goud is heb je nog de waarde van het edelmetaal, maar als ik de verkleuringen zo zie is dat niet het geval.
Staan er nog merktekens op of in het achterdeksel?

Mag ik vragen waarom je hier een nieuw topic over opent? Je kan toch ook reageren in het oude topic met de vraag of iemand al iets weet? Dan komt hij vanzelf weer bij de ongelezen topics.

@jur kan je deze samenvoegen met onderstaande?

Bedankt voor de reactie.
Helaas geen merken in het deksel… en helaas ook geen goud te vinden :rofl:

Gr. Bram

1 like

Excuus den nog niet helemaal thuis in dit soort zaken… zal het in de toekomst proberen beter te doen… :grimacing:

1 like

Ik denk dat de waarde van het horloge na een aantoonbare service ongeveer tussen de €25 en €50 zal liggen, zonder aantoonbare service denk ik eerder tussen de €10 en €20. (En reken maar eerder op de laagste cijfers dan op de hoogste).

Minder gewild merk en vooral een dameshorloge (en wat ik uit de foto’s meen te mogen opmaken niet in een bijzonder goede staat).