Leuk, tegengas. Maar bij Pink Ribbon heb ik niet alleen maar positieve associaties en als ‘bekrompen’ betekent dat er grenzen zijn aan een bling incasseringsvermogen, dan ben ik schuldig
Hebben ze Thierry Nataf weer binnenboord gehengeld bij Zenith…?
Vaak is smaak niet hetgeen waar je de mensen van kunt beschuldigen die in dit segment rondkijken. Het moet vooral duur zijn heb ik vaak het idee.
Niks dus dit apparaat
Dit soort creaties worden geproduceerd enkel voor marketingdoeleinden. De notie dat Zenith aandacht geeft d.m.v. een opvallend horloge aan den goeden saeck geeft mensen een fijn gevoel. Draagt bij aan een positieve connotatie. Dat fijne gevoel is vervolgens te koop voor stukken minder dan 65k Dollar.
Sommige mensen raken hiervan in de war. Willen enkel re-issues blijven zien van een stopwatch uit 1965.
Is wellicht zo, enig conservatisme op het gebied van design is mij niet vreemd.
Mbt den goeden saeck, een merk als Oris lukt het om hieraan bij te dragen zonder dit soort… eh…
Hier wordt huize Valentijn vrolijk van, hoe gaaf even wat anders
Heb me zojuist suf gegoogeld om een foto op te duikelen van een Oris Pink Ribbon Edition. Geen resultaat? Heb je een pica voor me ter verduidelijking?
Qua feelgood marketing doet Zenith het dus stukken beter dan Oris. Dat is zojuist bewezen
Ik bedoelde niet zozeer Pink Ribbon maar er zijn ook andere goede saecken zoals Movember en de Coral Reef restoration.
Wat is het stil hier… Ik moet juist eerlijk toegeven dat ik de nieuwe ingeslagen weg wel kan waarderen. Ik merk dat ik afhaak bij de 10 in en dozijn horloges die zeker iconisch zijn maar wel saai (Sub, BB58, speedmaster, etc)… mijn 10 laatste aanschaffen zijn in mijn ogen juist wat meer opvallend (JLC Reverso Dual Face: DJ fluted/Jubilee, PloProf)
De Zenith Defy El Primero 21 heeft bij mij dan ook echt een zenuw geraakt, in de positieve zin dan. Ik was nooit van de skeleton’s maar deze is toch wel erg fraai. Wellicht past het gewoon in mijn fase van de collectie?
Begrijp uit de commentaren dat de meeste van jullie eerder moeten overgeven dan staan te juichen voor dit horloge?
Ik kan het wel waarderen. Vorige week deze omgehad bij Ace.
Die maat is alleen aan mij niet besteed. Sloeg echt nergens op op mijn 17cm pols.
Ik vind het prima kunnen om eerlijk te zijn
Ik vind het prima met alle EPs en Defy’s zo.
En een DJ is toch juist een school voorbeeld van middle of the road design??
Het is wel een opvallend horloge hoor…
En een beetje vies…
Ik heb mijn vintage OP’s en explorer verkocht…saaie boel
Keertje mee met afwassen…
Niet mijn pols