Kan iemand Zenith weer even op het juiste pad helpen?

Vergeleken hiermee begin ik de Bauhaus-achtige eenvoud van Richard Mille zelfs te waarderen…

4 likes

Bedankt :blush:

En eens! Spuuglelijk

Liever deze dan

13 likes

Deze is wel gaaf :ok_hand:t2:

2 likes

afbeelding

9 likes

Er moeten 3 subdails en een datum op de wijzerplaat. Maar dat past toch niet ?
Ach f**k it we gaan het gewoon proberen.

1 like

Degene die dit koopt moet ook weer even op het juiste pad worden geholpen. Maar goed, hoe meer geld, des te minder smaak denk ik dan maar.

4 likes

Keuzestress op de ontwerpafdeling?
Per ongeluk alle opties aangevinkt?
Wat een creatie…

2 likes

Te druk of te vol, of niet. Dat is persoonlijk.
Maar het is in elk geval een uniek design.
En die zijn veel te zeldzaam in horlogeland.

4 likes

Oh wauw… Dat lijkt meer op een Invicta hommage…

3 likes

Lijkt wel een hublot :face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Zonder al die edelstenen zou ik hem best mooi vinden…

1 like

Misschien is Zenith op basis van economische overwegingen wel van plan om lelijke horloges voor te veel geld aan te rijke rappers te verkopen. Dat gaat vast lukken met deze :wink:

1 like

Dit is wat mij betreft 1 van de mooiste horloges ooit. Als ik ooit een Zenith koop, dan wordt het deze.

2 likes

Ik vind hem echt supercool, haha. Niet voor mij zelf, maar voor een of andere popster. Helemaal gaaf

1 like

Dit is inderdaad een spuuglelijk model.

Het lijkt er echter op dat Zenith aan het experimenteren is met kleuren. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Al dat blauw, zwart en zilver wordt op een gegeven moment ook wat saai. Dat ultraviolet vind ik best een leuke kleur op een horloge. Ik vind het model niet geweldig, maar de kleur wil ik best vaker terugzien.

5 likes

Dit vind ik juist wel een tof ding. Weer eens wat anders dan een Explorer op staal. Paars moet wel je kleur zijn, maar in andere kleuren zou ik hem echt top vinden.

4 likes

Doe me maar een klokje.?

2 likes

Better days!

3 likes

Jullie zijn bekrompen.

Dit is gewoon cool. En het feit dat het in samenwerking met Pink Ribbon gemaakt is ook.

6 likes

Nu zou ik zelf als bedrijf niet met pink ribbon samen willen werken vanuit een ethische overweging.

( de CEO van pink ribbon rijdt rond in een lambo gesponsord door pink ribbon )

Maar dit verkoopt gewoon heel goed in Azië, dat heb ik na mn UK avontuur wel door als je ziet hoeveel diamanten Rolexen er bij de AD’s in London over de toonbank gaan.

2 likes