Kan ik een Citizen Ecozilla hebben?

Precies mijn idee.

Ligt het nu aan mij? De Titanium oogt en draagt precies kleiner dan de SS-versie.
Ik vergelijk hierbij de foto’s van @lenno en @mick65 tegenover de SS-versie van @Wezel, @Gnik en @Leetje. Nog steeds aan de twijfel…
Voor een Ti Zilla gaan of een Orca aanschaffen, die waarschijnlijk iets minder potig is/oogt maar ‘helaas’ slechts een 200-m duiker is?.?

Zit m misschien in de kleur. De SS is nu eenmaal wat meer bling :wink:

Kom jij vaak dieper? :grin:

Orca is een stuk minder massief en heeft ook helemaal een eigen smoel
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/verkocht%20of%20geruild/E448217F-6AE9-4301-860D-D0762EED2E8E_zpsddfkyrdv.jpg.html][/URL]
Ik heb de titanium versie gehad.
Waaaaahaa! Ook al spijt van dat ik m verkocht heb! Brul! Snik! :wink:

1 like

Nee hoor @Franc1234, verder dan snorkelen op een zomerse bestemming gaan ze niet.
Maar de meeste van m’n duikers zijn al 200-meter exemplaren, heb momenteel enkel de tuna die tot 300m gecertificeerd is… daarmee.

1 like

Snap je hoor. Ik vind de ecozilla ook een prachtig horloge. Heb hem wel eens om gedaan bij een vriend, maar ik vind hem net iets te groot voor mij. De titanium versie heb ik nog nooit echt gezien. Succes met je keuze.

1 like

De Orca is toch altijd Titanium? Je kan alleen kiezen tussen blauwe of zwarte dial en rubber of titanium band geloof ik. Die laatste is trouwens lastig te vinden.

Geloof het wel ja
Ik heb ze zowel met zwarte als met blauwe wijzerplaat volgens mij afgelopen jaar wel op het verkoopdeel langs zien komen

Heb de Orca en de ecozilla gehad , beiden verkocht voor het draagcomfort, namelijk geen…

Ik bezit de Orca op OEM titanium band, op mijn 18 cm ø pols super comfortabel hoor!

1 like

Mij wel, die is goed aanwezig zeg maar. Op mijn 18cm pols, 287 gram licht:

1 like

En, ik moet er natuurlijk bij zeggen dat dit ding gebouwd is om mee te duiken.
Dus niet voor achter de kassa :sweat_smile:

Whoep whoep gggg

En deze site is zo traag dat ik er zelf maar de dikke stront aan geef :grin:

Grtz.

1 like